דגם

שולחן האוכל המשפחתי, הישראלי, התרחב עם השנים לכדי פינות אוכל רחבות המעוצבות בחלל המרכזי של הבית. בשל הנוהג לארח הומצאו פתרונות חכמים לשולחנות אוכל נפתחים, סביבם ניתן לשרת עשרות סועדים.

 

IMG_2304_n_katanl

פינות אוכל – מאז ועד היום

המציאות השתנתה וכיום נמצאת פינת האוכל העיקרית בחלל המרכזי של הבית, בין המטבח לסלון ומצופה שתוכל לארח סביבה עשרות סועדים. אחת היצרניות הוותיקות בתחום היא דגם רהיטים שמציעה ללקוחותיה פתרונות איכותיים וחכמים של שולחנות אוכל עכשוויים בגודל מינימאלי הנפתחים לגודל מקסימאלי ובמחירים השווים לכל כיס. דגם רהיטים, מעצבת בעיקר פינות אוכל, אבל לא רק. היא מעצבת שידות ומזנונים יפהפיים, שולחנות סלון, כיסאות ועוד. הרהיטים מיוצרים באיכות ללא דופי ובעיצוב יפהפה וייחודי המתאים לכל סגנון.

 

kohadro_N2_gadol

שולחן קוארדו נפתח ל 24 איש| כסא קוארדו

 

שולחנות שזכו בפרסי עיצוב ונפתחים לעשרות סועדים

החברה שהוקמה בשנת 1968 על ידי בעלי מלאכה מיומנים בתחום ייצור הרהיטים מנוהלת כיום, לאחר יותר מ-40 שנה, ע”י הדור השני, שי יהודה מעצב הבית והבעלים. שי מכיר היטב את הצרכן הישראלי, מעצב עבורו פינות אוכל המותאמות לצרכיו הייחודיים וזוכה בפרסי עיצוב על פיתוחיו בתחום. שני מוצרים שזכו בפרס הם: דגם ״ערבה״ שבמצב סגור גודלו 120/200 מ’ ובמצב פתוח מגיע עד ל-6 מ’ ומתאים ל-30 איש! ומזנון ״קונסולה״ שגודלו 120/50 מ’, נפתח לעד 12 סועדים ומספק פתרון מדליק ויצירתי לדירות קטנות.

עיצוב ורסטילי ואיכותי

באולם התצוגה ניתן למצוא מגוון גדול של שולחנות אוכל יפהפיים המיוצרים מחומרים ידידותיים לסביבה, עצים משובחים ופרזול איכותי, בכל סגנון, גודל וצבע, על פי דרישה. השולחנות מגיעים בציפוי של שלוש שכבות לקה המקנה להם יופי ועמידות ואחריות לכל החיים.

דגם רהיטים – www.degemltd.co.il | 03-6825603