לאחר שיצרנו לוח ההשראה המבטא את סגנוננו האישי וחלומותינו העיצוביים, מגיעה המשימה לתרגם אותו ולרכוש פריטי ריהוט ועיצוב בסגנון, בחומרים ובצבעים שבחרנו ללוח. משימה מעייפת הדורשת מאיתנו זמן רב והסתובבות בעשרות חנויות עיצוב. מסתבר שיש פתרון לבעיה, בדמות מרכז ריהוט אחד בו ניתן לרכז את כל הקניות וביום אחד!

 

לוח ההשראה שלנו לעיצוב ביתנו מורכב מפיסות מגוונות היוצרות סיפור קוהרנטי אחד, את הסיפור שלנו! 

כזה שעוזר לנו להביא לחיים עיצוב הרמוני של צבעים, סגנונות וחומרים המתאימים לנו בדיוק.

BestLightDone

הבית, כמו לוח ההשראה, מורכב אף הוא מפיסות של צבעים, צורות, סגנונות וחומרים שונים

לא קל לתרגם את לוח ההשראה שהכנו למציאות וליצור התאמה הרמונית בין הפריטים השונים הנגזרים ממנו. הדבר דורש שיטוט אינסופי בין חנויות שונות כדי למצוא את הריהוט הנכון לחדר הרחצה, חדר השינה, חדרי הילדים והעבודה, לפינת המשפחה, האוכל והאירוח ועוד… בנוסף קשה לדמיין כיצד יראה הכל ביחד, ואם ההתאמה מושלמת.

 

הפתרון המושלם והנוח הוא ריכוז כל הקניות לבית במקום אחד.                                                       

הוא החוסך זמן ומאפשר נגישות גבוהה להתאמה מיידית של הרהיטים במקום. ואכן, המרכז הישראלי לריהוט הוקם מתוך הרצון לחשוב על נוחות הקונה וכדי לרכז עבורו את כל הנחוץ לו לביתו.

דגם טנג'יר

המרכז הישראלי לריהוט כולל שני סניפים, המשרתים ביחד למעלה ממליון תושבים – האחד בא.ת. המערבי בראשל”צ והשני בא.ת באשדוד

המתחמים בנויים על פני שטח של למעלה מ-10,000 מ”ר, וכוללים עשרות אולמות תצוגה שונים בהם מוצגים רהיטים איכותיים, במגוון גדול של סגנונות ובמחירים נוחים. תמצאו שם את מיטב אנשי המקצוע בתחומי עיצוב הפנים והאדריכלות שיעזרו לכם להוציא לפועל את לוח ההשראה שבניתם לביתכם. המרכז מפעיל מערך בקרה נוקשה, ומספק שירות לקוחות קשוב ואמין, המסייע בכל בעיה, ומבטיח קנייה בראש שקט.

 

 המרכז הישראלי לריהוט – co.il.המרכזהישראלילריהוט.www