כרמל

 גם כיום ממשיך תחום ריצוף הבית להשתנות, לחדש ולהפתיע. סוגי ריצוף קלאסיים חדשים, כמו העץ, זוכים לאינטרפרטציות שונות ומרעננות והופכים את חיפוי הרצפה לאמנות של ממש! 

הפתרון האידיאלי לחיפוי רצפת חללים רטובים הוא פרקט העמיד בפני לחות פי 5! מפרקט רגיל. הפרקט, חידוש של חברת EGGER הגרמנית, משמש פיתרון עיצובי ופרקטי למטבח ולחדרי הרחצה.

shutterstock_253811383

 

הפרקט הוא חיפוי הרצפה הנחשק בבית המודרני. בעבר הוא נחשב לסמל סטטוס, אך כיום מחירו נוח, ושילובו בסביבת המגורים העכשווית הפכו אותו לפופולארי ונגיש. הוא מעניק תחושה של חום וביתיות ומשתלב היטב בכל סגנון עיצובי. לפרקט היה חסרון משמעותי אחד, הוא לא עמד בלחות ורטיבות ולכן היה בעייתי להכניסו למטבח או לחדרי הרחצה. העיצוב המודרני דוגל באחידות עיצובית היוצרת תחושת מרחב, לכן נמנעו רבים מלרצף את ביתם בפרקט או ניסו למצוא אריחים משלימים שיתאימו לו. נראה שכעת אפשר להפסיק להתלבט!

 

פרקט  בטכנולוגיית AQUA+ בעל עמידות גבוהה ללחות

כיום מאפשרת הקולקציה החדשנית, של חברת EGGER הגרמנית, לרצף את כל הבית בפרקט ללא חשש מכך שיושפע מלחות וייהרס. AQUA+ המיובא ומשווק ע”י חברת כרמל פלור דיזיין, נראה כפרקט למינציה רגיל אך הוא עמיד פי 5! ללחות ומהווה פתרון אידיאלי למטבח וחדרי הרחצה, חללים בהם לא היה נהוג להשתמש בו עד כה. כעת כשתבחרו להוסיף לביתכם חמימות נעימה של רצפת עץ, אין צורך לקטוע את הקו העיצובי והאסתטי של הבית ולשבור את הראש אילו סוג רצפות יתאימו לה בצבע, בגודל ובמרקם. דגמי הAQUA+, מבית כרמל פלור דיזיין, קיימים במספר קולקציות שונות, ולכן זמינים בגדלים, צבעים וסוגי עיבוד שונים ויכולים להתאים לאופיו של כל בית, קלאסי או מודרני, בעל תחושה נקייה ומינימליסטית או חמה וביתית, מלא צבע ותעוזה או מאופיין בגוונים בהירים ורגועים.

121_ELFC_aquaplus_4

פרקטים בסגנון וינטאג’ משופשף או מודרני בהיר?

חברת EGGER ידועה כיצרנית הפרקטים הטובה בעולם ומציעה מגוון רחב של פרקטים, מוינטג’ חם, משופשף, ייחודי ומלא אופי והיסטוריה למודרני נקי, מואר ובהיר. בקולקציה החדשה שלה מציגה החברה גם פרקטים הדומים באופיים ומראם לחומרים אחרים – מבטון מוחלק ועד לקרמיקה, פרקט העשוי לוחות ארוכים במיוחד ועוד. באתר החברה ניתן לשוטט בתכנת הדמיה משוכללת המאפשרת לראות כיצד בדיוק ישתלב הפרקט בחלל החדר, להתאים אותו לסגנון, לצבע הקירות ולסוג הריהוט.

MF4622_KINGSIZE_ST62_Frontal

את הפרקטים של החברה ואת  דגמי ה- AQUAֹ+ ניתן למצוא, בלעדית, ברשת ‘כרמל פלור דיזיין’.

 

כרמל פלור דיזיין- לפרטים:03-9081929 | www.carmelgroup.co.il