סגנון הרטרו הויקטוריאני-רומנטי, מרמז על מימד נוסטלגי של התרבות המודרנית שמאמצת מחדש חלקים מסגנון העבר והופכת אותם לסגנון חי ועכשווי

37901-60_BIG

 

ריץ-אנד-טיילור

מאז ועד היום

מסתבר שסגנון הריהוט הויקטוריאני שהתפתח בשלהי המאה התשע עשרה באנגליה, התפשט בכל אירופה וזכה להערכה ולהכרה בארצות הברית, הוא עדיין טרנד חם גם כעת. הוא ידוע כשם נרדף ליוקרה, ומשרה בנוכחותו אווירה אריסטוקרטית ותחושה מלכותית רומנטית. הוא מתאפיין ברהיטים גדולים וכבדים, משופעים בעיטורים מרהיבים החרוטים ביד אומן ומרופדים בבדים עשירים ומחזיר את המתבונן לתקופה מופלאה ומרתקת. רשת Rich and Taylor הידועה כמותג בינלאומי, מתמחה בעיצוב ריהוט ויקטוריאני, ומהווה שם נרדף לקלאסיקה ויוקרה. בארץ היא משווקת ע״י חברת א.פ. עיצובים, שעונה על הביקוש לריהוט יוקרה של אלו שנאלצו לייבאם באופן עצמי ובעלויות כבדות.

247059

יחודו של הריהוט הויקטוריאני המודרני

ייחודה של Rich and Taylor הוא בחשיבות שניתנת לאיכות החומרים, לאומנות הריהוט ועיטור הפריטים. לרהיטים קווים רכים ועגולים, הם מקושטים בחריטות של פרחים, חיות ופירות ומעוטרים ביד אמן. הם עשויים עץ Ash-wood, עץ משובח ממשפחת האלונים שבגלל קושיו הוא נוח לגילוף ביד ובמכונה, הצבוע בשלוש שכבות צבע המגנות עליו. בדי הריפוד העשירים והייחודיים לרשת עשויים מתרכובות של משי, כותנה וחוטים סינטטיים, מהאיכות המשובחת ביותר. תרכובת זו מקנה להם ברק, רכות וחוזק שאין דומה לו, הכריות והמושבים ממולאים בחומרים השומרים על צורתם ועל נפחם המקורי לאורך שנים.

לתפור חליפה עיצובית ייחודית

פרטי הריהוט הם בעלי נוכחות, נוחות ומתאימים לבתים פרטיים, לבעלי חללים גדולים וקטנים ולמקומות ציבוריים ייצוגיים. התפיסה הנהוגה ברשת היא לתפור חליפת משובחת ויוקרתית לכל הבית הכוללת את חדר השינה, חדרי הילדים ופינת הישיבה והאוכל, המזנונים הויטרינות ולהפכה לאמירה עיצובית אחת. להוסיף אביזרים משלימים כמו שטיחים מנורות ותמונות, הנמכרים גם הם ברשת, וההופכים כל בית לקלאסי ומיוחד. בנוסף למגוון הרחב הקיים יכולים הלקוחות להזמין פריטים גם מתוך קטלוגים.

RICH & TAYLOR – לפרטים: 03-9619718