השנה נבחרו הכחול והוורוד הבהירים והעדינים כצבעים המובילים בעיצוב הבית הבינלאומי. צבעים אלו נחשבים מתמיד כשולטים בעיצוב חדרי הילדים, כשאת הכחול מצאנו בחדרי הבנים ואת הוורוד בחדרי הבנות. מסתבר שלא עוד! כעת ניתן לשנות, לערבב ולהתאים את הבית בכלל ואת חדרי הילדים והנוער בפרט, לאופנה החדשה

 

השימוש בכחול ובוורוד כציון מגדרי השתנה מספר פעמים לאורך ההיסטוריה

רבים לא יודעים, אך שיוך הצבע הכחול לבנים והוורוד לבנות הוא תופעה חדשה למדי שהחלה רק בשנות הארבעים של המאה ה-20. תכלכל וורדרד אמנם שויכו לזמן הילדות עוד מתקופת הרנסאנס, אך לא למין מסוים. בציורים מתקופה זו ניתן למצוא ילדים וילדות לבושים בשני הגוונים. בשנות ה-20 של המאה הקודמת, הומלץ הצבע התכול דווקא לבנות, משום שהוא עדין ורגוע, והוורוד לבנים מכיוון שהוא נתפס כחזק ומלא תשוקה, ומשום קרבתו לצבע האדום. רק לאחר מלחמת העולם השנייה התהפכו היוצרות והשתרש שיוך הצבע הוורוד החם והבהיר לבת ולעומתה קיבל הילד את הצבע הכחול.

 

דורון2

 

מותאמים לאורח החיים ולצווי האופנה המגיעים מבירות העיצוב בעולם

כיום, וכפי שמשתקף מבחירת צבעי השנה, משתנה שוב האידיאל. טשטוש הבדלי התפקידים שבין המגדר הנשי והגברי כמו גם הנטיה הגוברת והולכת למיקס אנד מאץ’ בין צבעים ואופנות שונות בעיצוב הבית, הפכו את השימוש בשני הצבעים ללגיטימיים – בין אם בפני עצמם או בשילוב זה עם זה, ולשני המינים. הם מוספים נקודות צבע לגוונים המונוכרמטיים של הרהיטים ומעטפת החדר השולטים היום, גווני הלבן, האפור והקרם.

new_ÎæÎáÎòά

לעצב את חדרי הילדים והנוער בריהוט טרנדי ואיכותי ובמחיר הוגן

חברת רהיטי דורון, שהיא אחת הגדולות והמוכרות הארץ בתחומה, ידועה כחברה חדשנית בעיצוביה ובגישתה לצרכן. כאחת שקשובה לטרנדים חדשים היא מהראשונות להציג את הצבעים העדכניים ללקוחותיה בזמן אמת. בארץ עדיין נהוג לרכוש רהיטים המאובזרים במגרות ואקססוריז וורודים לבנות וכחולים לבנים, כדוגמת חדר נסיכות וורדרד המעוטר בקרניזים לבנות או חדר המשולב בכחול ומעוצב בקווים נקיים לבנים. הקולקציה העכשווית של רהיטי דורון היא ה”סנונית הראשונה” המציגה את הטרנד החדש בתחומה. פרטי הריהוט מאפשרים לערבב את שני הצבעים ולהפוך את החדרים לעדכניים ומודרניים. החברה, ידועה במחיריה ההוגנים המאפשרים לכל משפחה רכישת חדרים לילדים, לנוער ופינות עבודה לבית. הייצור של הרהיטים מתבצע  במפעלה החדיש והמתקדם, המתמחה בייצור רהיטים בסדרות גדולות.

קולקציות הרהיטים מוצגות ברשת החנויות שלה הפרוסות ברחבי הארץ. רהיטי דורון מכירה את טעמו של הצרכן הישראלי ודואגת להתאים את פרטי הריהוט ללקוח הישראלי הצעיר והבוגר כאחד. הרהיטים מיוצרים מחומרי גלם איכותיים ובאיכות גימור גבוהה, מעוצבים לרוב בקווים ישרים ומינימליסטים ובמוצעים במגוון רחב של צבעים ומידות.

 

newÎáÎòÎóο

 

יצירת אמירה אישית בעיצוב

לאלו הבוחרים אחרת מציעה החברה חדרי ילדים בירוק, אדום, צהוב, סגלגל, כתום ועוד. כך שכל ילד וילדה, נער ונערה יכולים לבחור חדר המעוצב בצבע ובאופי המתאימים להם או לעשות מיקס אנד מאץ’ בין רהיטים בצבעים אחדים וליצור שילוב מקורי וצבעוני. הוספת אבזור צעיר, אופנתי וטרנדי תייצר אמירה אישית ומקורית, וללא עלויות כבדות.

הרהיטים  מותאמים לילדים ולבני הנוער הישראלים ולהוריהם, הן במחיר האטרקטיבי והן בהתאמה פונקציונאלית, והם כוללים מיטות מעוצבות, ארונות איכותיים ומגוון רחב של שולחנות עבודה וספריות.

רהיטי דורון | www.doron1949.co.il