השראה נמצאת בכל מקום. היא נמצאת בנופים, באנשים שאנחנו פוגשים בחיינו, בילדינו, בחיות, בבניינים ובחפצים המקיפים אותנו, ברחובות השוקקים, בסרטים ובאמנות, בספרים ובעיתונים, ובחוויות שונות, קטנות כגדולות, שאנו חווים

 

כל אחד מאיתנו יחיד ומיוחד ובעל ספור חיים ייחודי. לוחות השראה הם דרך נפלאה לחבר את הפיסות השונות, המראות, הצבעים, החפצים והתחושות שנגעו בנו, ולהפכם לתמונה אחת ברורה ומובנת

לוחות השראה מאפשרים לנו לקבץ את ההשראות השונות במקום אחד, ולראות מול עיננו את המכלול בצורה מוחשית. ליצור ממנו עולם מלא, מגוון, אך אחיד בשפתו, שיהווה עבורנו השראה לקולקציה, עיצוב, ציור או אפילו יהפוך לדרך חיים מודעת.

 

עיצוב הבית היא משימה יצירתית, אישית, מורכבת ומלהיבה אך לא פשוטה!

כשאנו באים לעצב את ביתנו אנו נדרשים לבחור סגנון עיצובי, להתרוצץ בין חנויות ואנשי מקצוע שונים, רשתות ומעצבים, ועדיין להצליח להשיג את הנראות הנעימה והמתאימה לנו בדיוק. גם אם אנו בוחרים לעבוד עם מעצב או מעצבת, עלינו להעביר להם את רצונותינו וצרכינו בצורה הברורה ביותר. לוח השראה יכול למקד אותנו, ולעזור לנו ולהם, להבין כיצד אנו רוצים שביתנו ירגיש ויראה, ולהחליט על כיוון או סגנון עיצובי, על פלטת צבעים, חומרים ועוד.

 

באתר תוכלו למצוא מספר כתבות על לוחות ההשראה בעיצוב, כדי שתלמדו להכינם ותוכלו לעצב את ביתכם באופן שיהיה מתאים, בדיוק לכם!

הוא מלמד את השיטות השונות לעיצוב מוצלח ואת השימוש בלוח השראה. תוכלו לדפדף ולהתרשם מלוחות ההשראה שעצבנו על פי סגנונות העיצוב הבולטים של השנה, ומפרטי עיצוב וריהוט אותם תוכלו למצוא באולמות תצוגה ספציפיים, ברחבי הארץ. לראות כיצד מתחבר, כל אחד מהם, לסיפור ולשפה אחת ולהשתמש בהם כך שיעזרו לכם בעיצוב ביתכם.

 

מאחלת קריאה מהנה

וקיץ נעים ומעוצב

ענת שי-לאור