גרינוול

בניגוד לעבר הפך השימוש בצמחייה בחצרות, על חזיתות ובתוך בתים לחלק מהאדריכלות המודרנית פיתוח פתרונות ירוקים גם עבור מי שחי בסביבה עירונית, היה רק עניין של זמן! אחד מהם היא גינה ורטיקאלית על קירות פנימיים או חיצוניים – שפותחה תודות לראש הישראלי שלא נח על שמריו!

קירות ירוקים המותאם לאקלים בהשקיה חכמה ותחזוקה קלה

חברת Green Wall ישראל היא הוותיקה והמובילה בתכנון והקמת גינות ורטיקאליות המותקנות על קירות בשיטה פרי פיתוחה, חסכונית במים וקלה לתחזוקה. כיום משווקים מוצריה גם בעולם וזוכים להצלחה רבה. החברה מעסיקה אגרונומים, אדריכלי נוף, וצוותי הקמה מקצועיים שנותנים ייעוץ ומענה גם לאחר התקנת הקירות הירוקים בבתים פרטיים, בבתי עסק ובמבנים ציבוריים. Green Wall נבחרה לייצג את ישראל בתערוכת 2015 EXPO במילאנו שבאיטליה.

028

קירות ירוקים גם בהרכבה עצמית

ה-Living Wall הוא גינה הצומחת על קיר בשיטה חדשנית ומאפשרת לגדל צמחי נוי, צמחים עונתיים, פרחים ותבלינים. הוא תוכנן לספק את כל הנדרש לאורך זמן, בנוי מודולארית ומאפשר גמישות עיצובית ותחזוקה קלה. מתאים לחיפוי ועיצוב קירות פנים, גדרות ומבנים, ומאפשר אווירה של גינה וסביבה פורחת. לראשונה בעולם מציעה Green Wall מפרט של קיר ירוק להרכבה עצמית פשוטה וקלה.

vp_fuette

ציורי קיר מצמחים לבית, למרפסת ולגינה

ה-Green Wall בנוי ממודולים סטנדרטים, חזקים ועמידים, המחולקים לתאי שתילה ומורכבים על קונסטרוקציה קלה להתקנה ולתחזוקה. הצמחים נשתלים בצפיפות. ומושקים ע”י מערכת השקיה אוטומטית, מבוקרת וממוחשבת, בעלת מערכת ניקוז ייחודית. אפשרויות העיצוב רבות ומאפשרות יצירת אומנות חיה וציורי קיר מצמחים.

fotos_verde_wall-y_002_Wall-Y_interno__applicazione_civile

אריחי אזוב ירוקים שאינם דורשים טיפול

כחברה מובילה משווקת Green Wall בלעדית בישראלאת GreenMoss, אזוב נורווגי המוצמד לאריחים מחומר אורגני, הניתנים להדבקה ויישום על קירות כאריחי קרמיקה או אבן. ה-GreenMoss שומר על מרקם רך כמו בטבע, אינו זקוק להשקיה ותאורה, ניזון מהלחות באוויר ויכול לשרוד שנים. הוא מאפשר לנו לקשט בירוק את ביתנו ללא תשתית מיוחדת.

רשתות ירוקות דקורטיביות – הפיתוח הבא בעיצוב בירוק

רשתות ה-Green Net פותחו ע”י חברת Green Wall בשיתוף גיאופלאסט האיטלקית, עוצבו ע“י מעצב על איטלקי ומאפשרות בניית קירות ירוקים אווריריים המאפשרים זרימת אוויר. הן ניתנות להתקנה גם ללא צמחים כמחיצות דקורטיביות מודולאריות, מגיעות במגוון צבעים, עשויות מחומרים עמידים ומאובזרות במערכת השקיה חכמה, אוטומטית וחסכונית במים.

גרין וול ישראל- לפרטים: 09-7400831 | www.greenwall.co.il