רשת ארונות ריביירה מציגה חנות מחודשת ויפיפייה במתחם העיצוב דן-דיזיין, ועומדת להשיק בקרוב קולקציית ארונות חדשה HIGH END של המעצב הידוע דניאל חסון. ישבנו עם חסון לשיחה צפופה על מנת ללמוד כיצד ליישם בביתנו את העקרונות העיצוביים המנחים אותו, בעיצוב ארונות לבית

המעצבים דניאל חסון וטל וולנסקי-סגרה (צילום: מיכה לוביטן)

 

 

 

 

 

 

 

הקולקציה של חסון וריביירה מציגה ארונות מינימליסטיים שנטמעים  בחלל, וארונות יוקרתיים בהשראת אר-דקו שנראים ממש כיצירת אמנות מיוחדת

בדלתות הארונות שבקולקציה החדשה שלו עבור חברת ריביירה, משלב חסון חומרים שעד עכשיו נראו רק במקומות אחרים בעיצוב הבית. חומרים כמו פלטות ענק של אריחי גרניט פורצלן ושיש יוקרתי מדוקקים, חיתוכי CNC מתוחכמים ויפיפיים (המתאפשרים בשל המכונה החדשנית והמתקדמת של החברה), שילובים של פורנירים ופורמייקות עם תבניות של כסף וזהב, וזכוכיות רפלקטיביות בצבעי אפור וברונזה. חסון עושה שימוש גם בדלתות פתיחה מדורגות בתוכן שתולות מראות, ובהדפסות אמנותיות על סוגים שונים של פורנירים. ארון ייחודי כזה יכול להוות את המרכזי הוויזואלי בכל חדר בעיצוב נייטרלי ושקט. ניתן להטמיע את הארון בעיצוב ולהעלימו על ידי ציפוי הקירות באריחים תואמים.

עיצוב דניאל חסון

בחרו בסגנונות על-זמניים ושלבו ביניהם ליצירת אמירה אישית

חסון אוהב לשחק בסגנונות עכשוויים ומנוגדים – שילוב בין אקלקטי לבין אלגנטי; בין הניקיון של המזרח הרחוק לבין אלמנטים קלאסיים המאפיינים עיצוב צרפתי, איטלקי ואנגלי. כלל האצבע הוא לבחור סגנונות שהוכיחו את עצמם בעבר, ולא לנהור אחר טרנדים שיימאסו אחרי זמן קצר, ולכן לקולקציה החדשה ניחוח על-זמני, למרות חדשנותה ומיוחדותה.

בבחירת רהיט גדול ומרכזי כארון, לכו על גוונים בהירים, הנעימים לעין ולסביבת המגורים

לעיצוב הקולקציה החדשה נבחרו גוונים אופנתיים וניטרליים כמו לבן, אפור, בז’ וגוני קפה ומוקה. מעבר לתחושת השקט והשלווה שהם יוצרים, הם מהווים רקע מושלם להכנסת צבע ואאקססוריז נועזים לחלל ומאפשרים דגשים עיצוביים בדלתות הארונות. ואכן, דניאל ממליץ לא לפחד מצבע בבית אך להשתמש בו בחוכמה בפריטים קטנים הניתנים להחלפה תכופה שתרענן ותחדש את עיצוב החלל, או כאלמנטים אומנותיים.

עיצוב טל וולנסקי-סגרה

חובבים עיצוב מודרני? מוקסמים מיצירתיות ומקוריות? אולם תצוגה חדש ויפהפה בדן דיזיין סנטר מספק חוויית עיצוב עכשווי-יצירתי במיטבו

בימים אלה משיקה ריביירה אולם תצוגה יוצא דופן וחדשני, שלא נראה כמותו, במרכז העיצוב דן דיזיין בבני ברק. לשם עיצוב החלל היפהפה והמקורי ששטחו 200 מ”ר, חברו מעצבת החברה טל וולנסקי-סגרה ומעצבת החללים המסחריים אירית שניר-כהן. את הנכנסים למקום מקבל עיצוב מדהים ומוקפד, ששם דגש על יצירת חללים נפרדים למעצבי הפנים והאדריכלים וללקוחות הפרטיים, בהם ניתן לקיים פגישות אישיות עם אנשי המקצוע של החברה ולעצב יחד את הארון המושלם.

ההפרדה בין החללים נעשתה על ידי שימוש יצירתי במוטות ברזל שחורים, כשעיצובם מביא לשיא את השימוש בטרנד ונותן לאולם התצוגה צביון מיוחד במינו, ממש כאילו נכנסתם למוזיאון לאומנות מודרנית. בנוסף, עוצב חדר עבור אדריכלים המתהדר בספריית חומרים, בשולחן ישיבות ובמסך גדול. חללי התצוגה מעוצבים במראה מודרני מינימליסטי הנושק לתעשייתי, וגם הם תחומים על ידי קונסטרוקציות ברזל דקות וטרנדיות. חדרי הארונות והארונות מלאי ההשראה, של מעצבת החברה טל הידועה בארונות המשרבייה שהכניסה לתחום, משלימים את המראה. הם מעוצבים בשלל סגנונות כדי להתאים לקהל מגוון של צרכנים ומוצגים בצבעים עכשוויים כמו אפור, לבן ושחור, תכלכל, ורדרד וגוני עץ עדכניים.

לעצב את הבית עם ארון ישראלי שהוא פריט אמנותי

חברת הארונות הישראלית ריביירה ידועה כמקורית וחדשנית, כיוצרת טרנדים בתחומה, וככזו המאמינה שהגשמת הפנטזיה האישית של הלקוח היא לא קלישאה. היא הוקמה לפני 45 שנה ומייצרת ארונות איכותיים, פונקציונליים ומעוצבים בסגנונות עכשוויים, בהשראת עולמות העיצוב והאמנות, המשמשים כפריט אומנותי בחדרי השינה ובבית כולו. על פי משנתה של ריביירה, “ארון הוא יותר מארון”, הקולקציה הקייצית של החברה מציגה ארונות טלוויזיה טרנדיים ומינימליסטיים בקו אחד, לצד ארונות בעיצוב מקורי – רטרו, מודרני, משרבייה ועוד.

עיצוב טל וולנסקי-סגרה

 ארונות ריביירה – www.riviera.co.il