דרך ארוכה עבר עיצוב חדר השינה הישראלי מקום המדינה, כשבשנים האחרונות הפך ליחידת הורים עצמאית ומודרנית שאינה משמש לשינה בלבד. כיום הוא מרוהט במיטה מעוצבת המאובזרת במזרן בריא, בגאדג’טים ופינוקים שהפכו אותו למקום מפלט וכיף בשעות היום והלילה.

עמינח

בעוד שבעבר היו משקיעים ומעצבים רק את החלל המרכזי ששימש לאירוח, נוהגים היום לתת תשומת לב מיוחדת בעיקר לחדרי השינה.

קבוצת עמינח היא האחראית על המהפך שחל בארץ בעיצוב חדרי השינה. ממרפדייה קטנה שהוקמה ביפו בשנת 1932 ע”י משה שוורץ היא הפכה לחברה הגדולה בישראל בתחום המזרנים וחדרי השינה למבוגרים ולנוער. כיום היא מנוהלת ע”י הדור השלישי למשפחת שוורץ ומפעלה המשוכלל מסוגו בעולם, בניר צבי, מתפרס על יותר מ-30,000 מ”ר! היא משקיעה משאבים גדולים במחקר ובפיתוח ומעמידה סטנדרטים חדשים של עיצוב, איכות, נוחות ובריאות בתחומה.

במשך השנים פיתחה החברה מותגים שהפכו למטבעות לשון שגורות בפי החברה הישראלית כמו: מיטה וחצי, ספפה, המזרן עם המרכז הבריאותי ועוד. והיא משווקת את מוצרי השינה שלה בעולם כולו.

shutterstock_132252596

 

עיצוב הוא מילת המפתח בחדר השינה המודרני

חדר השינה הוא מקום המרגוע שלנו ולכן הפיכתו למעוצב חשובה ביותר. קבוצת עמינח, מובילה את השינוי בהתייחסות לחדר השינה והופכת אותו ממקום פונקציונאלי בלבד למקדש שינה מעוצב ומודרני בו נמצא שלווה ונפתח זוגיות חמה.

היא יוצרת טרנדים עכשוויים בתחומה כשהיא מקפידה ליישם בכל פרטי הריהוט שלה, ובמיוחד במיטות ובמזרנים, פיתוחים חדשניים וטכנולוגיות מתקדמות ההופכות את השינה לפינוק אמיתי ובריא ולחוויה מעוצבת שלא היו כמותה בעבר.

עיצוב עכשווי המתכתב עם עולם האופנה

המיטות מאובזרות בראשי מיטה נוחים ומפוארים, מעניקות חוויה מעוצבת של fashion ושיק ויוצרות תחושה של שהות בסוויטה יפיפייה במלון בוטיק. קולקציית 2015 מתאפיינת בערבוב מגמות, נעה בין מראה מודרני-מינימליסטי לקלאסי ועושה שימוש בבדים מרופדים, המתכתבים עם עולם האופנה העולמי העכשווי. ראשי המיטה מעוצבים בתפורים מודרניים, ברקמות עשירות, קפלים בסגנון פליסה וכפתורים בעיצובים שונים. מרופדים בבדים בצבעים פופולאריים כמו צבעי האפור והחום החמים, המשדרים נינוחות ושקט, אך גם בגווני כחול, אדום וסחלב עכשוויים.

התאמה עיצובית אישית לצורך וסגנון

בקבוצת עמינח חושבים גם על בעיית האחסון הקיימת אצל משפחות רבות ולכן ניתן להוסיף לחלק מהמיטות ארגזי מצעים פרקטיים שפתיחתם נוחה ופשוטה או/ו משטח מתכוונן, המתאים לקימורי הגוף באופן מושלם ומופעל בעזרת שלט חשמלי קל להפעלה. חדרי השינה המעוצבים, מוצגים במגוון רחב של סגנונות, מידות ושילובים, כך שכל אחד יוכל לבחור את הדגם והסגנון האהובים עליו ולהתאימם לעיצוב ביתו.

רשת עמינח סנטר- לפרטים: 1-800-720-720 | www.aminach.co.il