פרגולות סגורות וחדרי שמש מהווים תוספת מפנקת לבית, שמאפשרת ליהנות מהחוץ לכל אורך השנה. הם עדכניים עיצובית, ניתנים לפתיחה וסגירה, אטומים לגשם ורוח ומותאמים אישית לכל לקוח וחלל

 

אחד הטרנדים החמים בעיצוב העכשווי הוא הכנסת הטבע לתוך הבית. ארצנו התברכה במזג אוויר נעים ולכן אנו נוהגים לבלות הרבה במרפסת או בגינה, בקיץ, בסתיו ובאביב. בחורף אמנם לא נעים לצאת אל הגשם והרוח, אך השמש זורחת בחלק ניכר מהימים והטמפרטורות הממוצעות מאפיינות את הימים הנעימים יותר של האביב והסתיו באירופה. לכן, חדרי השמש של סולריס הם פינוק כדאי ומשתלם במיוחד, הם מטשטשים את הגבולות שבין הבית והחוץ ומאפשרים לנו לבלות ולארח במרפסת בכל מזג אוויר.

 

פרגולטו TOLL TEC – לראות את השמיים בבית

חדרי השמש היפיפיים והמתקדמים טכנולוגית ניתנים להזזה, פתיחה וסגירה, והתאמה מלאה לעונת השנה ולמצב הרוח. פרגולטו TOLL TEC האיכותי מיובא על ידי חברת סולריס מספרד, עשוי מסגרות אלומיניום וזכוכית ומאובזר בגג זכוכית מתקפל בגוון שקוף או חלבי, הניתן לפתיחה חשמלית או ידנית. כך מתאפשרת אטימה הרמטית מפני רוחות וגשמים. אפשר לפתוח אותו בצורה סלקטיבית או מלאה על מנת ליהנות מבריזה נעימה או מחום השמש, באזורים נבחרים של חדר השמש. פרגולטו TOLL TEC מתאפיין בשיפוע מינימאלי של 15% ובאפשרות קיפול של כ-75% משטח הגג.

PANORAMICA

 

יושבים בפנים ומרגישים בחוץ!

מערכת זכוכיות נאספות PANORAMICA

פרגולטו TOLL-TEC, מרפסות, פרגולות או חדרי שמש קיימים, ניתנים לסגירה היקפית באמצעות מערכת PANORAMICA, המיוצרת גם היא בספרד על ידי חברת SEEGLASS המוערכת, ומיובאת לארץ בלעדית על ידי חברת סולריס. כנפי הזכוכית של המערכת יכולות להיאסף פנימה או החוצה, ימינה או שמאלה ויוצרות קירות על טהרת הזכוכית, וללא הפרדות אלומיניום. כך ניתן ליהנות בבית מהנוף בצורה מלאה ובכל מצב. המראה הנקי והמינימליסטי מקנה לכל חלל מראה מודרני, אפנתי ויוקרתי, כשהמסילות האיכותיות מאפשרות פתיחה קלה וחלקה של כנפי הזכוכית.

 סולריס – www.solaris-ltd.co.il