פנטהאוז

קולקציית המיטות החדשה לשנת 2015 של בית העיצוב LETTI & CO עכשיו בבית פנטהאוז רהיטים

כיום ניתן למצוא בארץ את פריטי הריהוט היוקרתיים ביותר של מעצבי העל האיטלקים ופרשנויות מעניינות לטרנדים עולמיים. אחת ממעצבות העל, הבולטת בהיותה אישה בסצנת העיצוב האיטלקית הגברית, היא  PAOLA NAVONE  שהייתה, בתחילת דרכה, פעילה בתנועות עיצוביות אוונגרדיות שפעלו באירופה בסוף שנות השמונים. כיום היא מתמחה בעיצוב העבר לחדש ומודרני, ומשתמשת ברבים מעיצוביה בטכניקות מסורתיות של עבודת יד. עיצוביה האקלקטיים והייחודיים, משלבים בין חמימות נוסטלגית לסגנון החיים המודרני, מושפעים מעולמות שונים וניכרים בצבעוניות מיוחדת וביצירת רהיטים מזמינים ומעוררי השראה.

קטנה תוריד בבקשה את התקרה

חברת פנטהאוז רהיטים מציגה בלעדית את קולקציית המיטות של המעצבת האיטלקיה

NAVONE, משתפת פעולה עם חברות בינלאומיות רבות מעולמות עיצוב שונים וכיום היא משמשת גם כמנהלת האמנותית של חברת הריהוט האיטלקית LETTI & Co מבית GERVASONI. קולקציית המיטות החדשה, העשירה והיוקרתית בעיצובה, מגיעה לארץ ביבוא בלעדי של חברת פנטהאוז רהיטים, ומוצגת באולם התצוגה היפיפה שלה ביפו. הקולקציה כוללת מגוון רחב של מיטות איכותיות המגיעות בגוונים ועיצובים שונים, כוללות כיסויים נשלפים ומאופיינת באיכות איטלקית משובחת. עיצוב המיטות משלב אלגנטיות על-זמנית עם קריצה עיצובית ססגונית ומשועשעת.

 

פנטהאוס222

פריטי ריהוט מעוצבים לבית ולגן בבית העיצוב פנטהאוז רהיטים

בבית העיצוב פנטהאוז, המשתרע על פני שטח של 2,000 מ”ר, ניתן למצוא מוצרים שונים של החברה האיטלקית המספקים התאמה מושלמת לקולקציית המיטות – סדינים ושמיכות פוך, שולחנות, שידות, כיסאות ואקססוריז ההופכים את חדר השינה לחלל שינה ייחודי ומפנק. חברת פנטהאוז רהיטים מתמחה בליקוט פריטי עיצוב מקוריים, נחשקים וטרנדיים לחללי הפנים והחוץ ממעצבי על וחברות איכותיות מרחבי העולם. בין החברות שהחברה מייבאת בבלעדיות: חברת הדגל האיטלקית MERIDIANI, חברת CONTEMPO וחברות החוץ EMU מאיטליה, ROYAL BOTANIA מבלגיה וחברת VONDOM מספרד.

פנטהאוז- לפרטים: 03-6830922 | penthouse-furniture.co.il