בארצנו החמה אנו רגילים לפתרונות הצללה לקיץ, אך גם עם בוא החורף יש צורך למצוא פתרונות לסגירת מרפסות, פרגולות וחדרי שמש מפני הגשמים והרוחות. מצאנו לכם מגוון פתרונות יעילים ומעוצבים שיכינו את ביתכם לחורף

 

אנו חיים במדינה בה הקיץ ארוך, רוב השנה הטמפרטורה לא יורדת מתחת ל-25 מעלות ואנו רגילים לבלות במרפסת או בחצר. לכן הפכו פתרונות ההצללה המאפשרים לנו ליהנות מהשמש אך גם מגנים מפניה להכרח בכל בית. מסתבר שגם בחורף ניתן למצוא הגנה מהגשם והרוח. כזו המאפשרת לנו להמשיך ולהשתמש במרפסת או בפרגולה אך משאירה את החורף בחוץ.

טולטק 1

זכוכיות נאספות – PANORAMICA

PANORAMICA, מבית סולריס, מאפשרת סגירת חללים כמו מרפסות, פרגולות, בריכות, חדרי פטיו ועוד. היא בנויה מכנפי זכוכיות נאספות ללא חלוקת פרופילים באמצעה. עיצובה שקוף ומינימליסטי ומאפשר מראה פנוראמי של החוץ. המערכת העמידה ברוחות ובגשמים, מהווה פתרון מושלם ואלגנטי המשתלב היטב בעיצוב הבית המודרני ומאפשרת לנו להיות חלק מהנוף. היא מיובאת מספרד, עשויה זכוכיות בעובי 10 מ”מ, כנפיה ניתנות להזזה בצורות שונות, היא נסגרת בצורה הרמטית ועמידה בגשמים ורוחות וניתנת לקיפול ולפתיחה מקסימאליים.

IMG_0308

חדרי שמש   ופרגולטו TOLLTEC

חדרי השמש של סולריס מכניסים את הטבע הביתה ומאפשרים בילוי חמים בחורף גם כשסוער וקר. הם סגורים הרמטית לגשמים ולכן הפכו לפופולאריים במיוחד בבתים פרטיים ובדירות גג. את חדרי השמש של החברה ניתן לקרות בפרגולטו TOLL-TEC המיובא מספרד ועשוי ממסגרות אלומיניום המאובזרות בזכוכית מחוסמת שקופה או חלבית, בפנלים מבודדים או בפוליגל. פרגולטו TOLL-TEC הוא גג הזזה חשמלי או ידני, המהווה פתרון יפיפה, ניתן להלבשה גם על פרגולות ופאטיו וניתן לפתיחה וסגירה בהתאם לצורך. הוא עמיד בפני גשמים, בעל שיפוע מינימאלי של 15% וניתן לפתיחה של כ-75% משטח הגג. ניתן להתקין מעליו סוכך אנטי-סאן המספק הצללה בקיץ.

 

פתרונות משוכללים, שירות ואחריות

לחברת סולריס, יצרנית ויבואנית מוצרי ההצללה הוותיקה והגדולה בישראל, ניסיון רב בעבודה עם לקוחות פרטיים ועסקיים. היא מקפידה להתעדכן ולייבא עבור לקוחותיה פתרונות ההצללה מהחדישים והמשוכללים ביותר בעולם, לכל עונות השנה, המהווים פתרון מושלם לכל צורך ונותנת שירות ואחריות מעולים.

 

סולריס סוככים | www.solaris-ltd.co.il