באטיו מרעננת את חדרי הרחצה עם קולקציה יפיפייה ומעוצבת המתאפיינת בקווים ישרים ומודרניים, אליהם נוספים עניין וייחודיות באמצעות שימוש בצהוב חי ועכשווי ושילוב בין חומרים. הקולקציה מוצעת במחירים הוגנים המאפשרים לכל לקוח לעדכן את חדרי הרחצה שלו, מבלי לוותר על קניה מחברה מוכרת הידועה באיכות מוצריה, ולזכות בשירות הלקוחות המצויין שלה.

 

חדר רחצה מלא שמחה וחיים

ארונות האמבט של batio מתאפיינים בעיצוב מודרני מינימליסטי בהיר כשלחלקם נוסף גוון צהוב נועז, המסמל רגש וחיים. את הצבע הדומיננטי ממתן העיצוב המודרני והנקי בעל הקווים הישרים והידיות הנסתרות. ארונות האמבט הצהובים של batio מאפשרים להכניס שמחת חיים וייחודיות לחדרי הרחצה והשירותים תוך שמירה על תחושה נקייה, רגועה ונעימה!

ארונות אמבט מעוצבים 

קולקציית ארונות האמבט של batio מעוצבת על פי העקרונות המינימליסטים הדוגלים בכך שעל העיצוב להיות נקי, שקט ואוורירי ככל האפשר. היא משלבת בהצלחה יתרה בין המודרני לטבעי והחד פעמי, דרך שילוב פלטת בוצ’ר מתחת לכיור הלבן והעדין. מכיוון שהחדר כה אוורירי ניתן לאבזר אותו בצדפים, אבנים ועצים סחופים מטיול בטבע, או בסולם מעץ לתליית מגבות, פרטים שיחזקו את האלמנט הטבעי, המשתנה עם הזמן, ולהכניס עניין עיצובי.

שילוב של כמה עולמות עיצוביים

חדר הרחצה כולל ארון בנראות עץ טבעי, מאובזר במשטח לבן ומבריק, כיור אינטגראלי תואם וארון מראה עליון, הוא דוגמה למשחק של צבעים וסגנונות  – בעיצוב הטבעי והמודרני. שילוב יפיפה בין מרקם חלק ומבריק למראה הטבעי, ובין הגוון החם ושילובו בסגנונות סטרילים ומודרניים.

באטיו – www.batio.co.il