האביב המתקרב וחג הפסח מחזירים את הצבע הלבן האהוב והקלאסי לבתים הישראליים. מגמה זו היא הטרנד העולמי החם ביותר בעיצוב הבית ובייחוד בבית הישראלי והוא מלביש כל בית וכל יום באווירת חג מלכותית, חגיגית ונעימה.

רגבה

מטבחי רגבה

דלקוב

דלקוב

 

ביתילי

ביתילי

HOME-DESIGN--Simply-Wood-J

HOME DESIGN – המתחם לעיצוב הבית  -Simply Wood

הבית עוטה חג

הצבע הלבן הקלאסי היה ונשאר אופנתי בארץ, הוא משתלב היטב  בסקאלת הצבעים המודרניים המונוכרומאטיים: השחור, האפור, העץ הבהיר והבז ובשנתיים האחרונות חזר לככב ובגדול בעיצוב הבית בבירות העיצוב בעולם כולו. אנו עדים להשתלבותו בכל סגנונות העיצוב העכשוויים, המינימליסטי, האקלקטי, הכפרי וגם בסגנון העתיק-רומנטי. לא ניתן להתעלם מיתרונו הבולט, הוא אלגנטי, מהודר ועוטף כל חלל בתחושת חגיגיות מאירה, נעימה ומרגיעה. אנו מוצאים אותו מככב בצביעת הקירות, בחזיתות המטבח ובבחירת פריטי הריהוט והטקסטיל לבית, בשל היותו מתאים למזג האוויר הים תיכוני החם ולאור הרב השורר באזורנו. כאמור הולם הצבע הלבן כל סגנון, מבליט ומהווה רקע ניטראלי אולטימטיבי לצבעים אחרים ולכל עיצוב. על-פי תורת הפנג שואי הצבע הלבן נתפס כצבע המשדר כוח, משמעות, גבולות וסדר. כצבע הבהיר ביותר בסקאלת הצבעים הלבן מדגיש ומבהיר כל צבע אחר ולכן הוא נצחי, קלאסי ואופנתי תמיד.

 

האוס-אין

האוס אין

WhiteFrontCloset

ריביירה

50 גוונים של לבן

בעיצוב נהוג לערבב ולהשתמש בצבע הלבן על כל גווניו: לבן, שלג, פנינה, שנהב, גיר, חלב, עשן, צדפה, תחרה, קרם, פשתן, סיד, אבן בהט, שמנץ, מעושן ואף לערבב בין הגוונים על מנת ליצור תחושה מרגיעה, נוחה ושלווה. השימוש בגווניו השונים יוצר מארג עיצובי בהיר ומינימליסטי השומר על חזור נקייה שאינה חוסמת או מכבידה על תחושת המרחב. הלבן הוא צבע רפלקטיבי המחזיר אור ובאמצעותו ניתן לנצל את התאורה הטבעית והמלאכותית באפקטיביות. כך נוצרת אווירה מרווחת, נקייה ומסודרת שגורמת לתחושה של הגדלה ויזואלית מקסימאלית של כל חלל בבית. לעיצוב בלבן יש ניחוח נצחי, אלגנטי ורומנטי המלווה בתחושות של ניקיון וטוהר שיוצר אווירה של לא פחות ממושלמות. ניתן להשתמש בצבע הלבן כבסיס לעיצוב הבית או בריהוט ובפרטי הדקורציה. בנוסף, ניתן לשחק עם הצבע הלבן הקר ולהוסיף לו נגיעות של צבע עזות בחפצים וגופי תאורה כדי שיאזנו אותו ולאפשר הוספת דגשים וחמימות ביתית לעיצוב החלל.

 

זיו

מטבחי זיו

פנדור-(2)

דלתות פנדור

 

DA1_8853

חברת כוכב

לתבל את עיצוב הבית בלבן ישראלי

לצבע הלבן משמעות עמוקה בתרבות היהודית והישראלית. החיבה והיחס המיוחד ללבן מקורם בתקופות קדומות בדת היהודית, משום שהוא מסמל טוהר וקדושה.  כל אירוע שדורש התייחסות מיוחדת, כמו חתונה או עיצוב שולחן חג, מחזיר אותנו אליו. הוא מתאים וטבעי למזג האויר הים תיכוני החם, לחדרים הקטנים יחסית ולאור הרב בבתינו. הצבע הלבן אהוב במיוחד על האדריכלים, המעצבים והצרכנים הישראליים. לכן ניתן למצוא, באולמות התצוגה, מגוון גדול של רהיטים ופרטי עיצוב על טהרת גווני הלבן – מטבחים, פינות אוכל, כיסאות, ספות, כורסאות, מיטות למבוגרים ולילדים, ארונות, סוככים, חלונות ודלתות  ועוד. מוצרים המתאימיל לכל סגנון וטעם, שלל מוצרי עיצוב קלאסיים, עכשוויים ומקוריים המעניקים איכויות רומנטיות לבית ומשתלבים באופן יפהפה בבית הישראלי המודרני.

 

דגם

דגם רהיטים

 

 

 

 

סולריס-2

סולריס