הצבע הירוק שהוכרז כצבע השנה לשנת 2017, מסמל את טרנד הייצור הירוק. טרנד ששם דגש על שימוש בחומרים טבעיים ושמירה על הסביבה. חברת דגם רהיטים, מציגה שולחן אוכל חדש המתכתב עם הטרנד, נפתח לשלושים סועדים ומתאים לכל סגנונות העיצוב העכשוויים

 

הצבע הירוק, הרענן והעז, מבטא היטב את מגמת החזרה לייצור ירוק, מתחשב בסביבה ובאדם ומסמל התחלות חדשות, אופטימיות וצמיחה. העיצוב הירוק המודרני, בשונה מהקלאסי, אינו משקף רק את הסגנון הכפרי, הביתי והכבד, אלא מתאים את עצמו, בעיצובו ובדרך עיבודו, לסגנונות עכשוויים שונים ומשתמש בטכנולוגיות מתקדמות על מנת למתוח את גבולות החומר ועמידותו.

 

דוגמה מצוינת לעיצוב וייצור ירוקים הוא שולחן חדש מבית דגם רהיטים – דגם עמית. שולחן צנוע במידותיו, המתארך לאירוח נוח של עד 30 סועדים! 

חברת דגם, הידועה בהתמחותה בעיצוב וביצור שולחנות אוכל מתארכים, מקפידה להתאים את פינות האוכל שלה לטרנדים העולמיים ולחידושים האסתטיים והטכנולוגים העכשוויים. ואכן, בקולקציה החדשה של דגם ל-2017  מככבים חומרים טבעיים-ירוקים וצבעים עכשוויים. כדוגמה: משטחו העליון, של שולחן עמית החדש, מצופה בעץ אגוז אפריקאי וצבוע בשלוש שכבות לכה, המבטיחות עמידות גבוהה מפני שחיקה, חום, קור, לכלוך ושריטות. רגלי השולחן והקנטים שלו עשויים עץ מלא. השולחן, שמידותיו רגילות ולכן מתאים לכל בית, נפתח לאורך מרשים של שש מטר! הוסיפו לו כיסאות, המרופדים בבד ירוק אופנתי ואיכותי, עציצים וצמחים, וקבלו מראה עכשווי ועדכני.

פינת האוכל החדשה מתאימה לשלל סגנונות העיצוב הטרנדיים

מסתבר שעל מנת להכניס את הטרנד הירוק הביתה אנחנו לא צריכים להתפשר על סגנון העיצוב האהוב עלינו. פינת האוכל דגם עמית, משתלבת נפלא בכל סגנון שנבחר. הוא מכניס חום ואופי לחללים מינימליסטיים, שקטים וסטריליים מבלי להכביד או להרעיש אסתטית, משתלב בשלמות בעיצוב כפרי או קלאסי, מתאים לטרנד הלופט שחלקנו מעדיפים ואפילו למראה התעשייתי המודרני.

דגם רהיטים – www.degemltd.co.il