רוצים שהמטבח שבביתכם יראה ככזה שנלקח ישירות מתערוכת EuroCucina הנערכת מדי שנתיים בבירת העיצוב מילאנו שבאיטליה?  אם כן כדאי שתראו את הקולקציה החדשה של חברת מטבחי זיו שעוצבה בהשראתה

 

סקרניות ללמוד יותר על הטרנדים החמים בתחום וכיצד ליישם אותם בביתנו, נסענו לאולם התצוגה המחודש של מטבחי זיו בירושלים. המטבחים היפיפיים עוצבו ע”י לי מילוא ועמית עמרם גם בהשראת עולמות התוכן השונים שיצר מעצב העל גדעון אוברזון עבור החברה.

 

Classic – כיצד לעצב מטבח קלאסי – מודרני בגוונים לבנים

המעצבת הראתה לנו את דגם המטבח החדש והסבירה שהמטבח הקלאסי משדר ניקיון ואלגנטיות, רוגע ושקט. על מנת לרענן את המראה הלבן הגנרי שלו, היא השתמשה בזכוכית בדרגות שקיפות וברק שונות והוסיפה “סטייטמנט פיס” בצורת חיפוי הקיר המרשים שעוצב ממש כמו עבודת אמנות ע”י לי מילוא. השראת התערוכה במילאנו ניכרת בארונות העליונים ובכוורת הגיאומטרית בעלת מדפי זכוכית.

Nature – כיצד לעצב מטבח כפרי עכשווי

דגם המטבח החדש בסגנון הכפרי שראינו בתצוגה נותן תחושה טבעית, חום ונעימות. למדנו שהשנה פופולארי לערבב בין חומרים שונים, כמו השילוב של הארונות בעלי גווני העץ הכהה עם הירוקים הבהירים שבדגם החדש של מטבחי זיו. עוד רעיון שעוזר להתאים את המראה לטרנד הוא להאריך את חיפוי הקיר לכל הגובה ולהוסיף ארונות קיר פתוחים וויטרינות, ההופכים לכפריים על ידי שיבוצם בזכוכית במראה “סבתא”.

Stontech Technology – כיצד לעצב מטבח במראה בטון טרנדי

מטבח הבטון שמציגה חברת מטבחי זיו הוא ה”צעקה האחרונה” ששלטה
ב-EuroCucina. כולנו הפכנו “מכורים” לטרנד ורבים מאיתנו לא מוותרים עליו. חשוב לדעת שעל מנת לעדכן ולשדרג את המטבח בו שולטים גווני האפור ניתן להוסיף נגיעות של שחור ועץ בהיר עדכניים, כמו במסגרות של וויטרינות הזכוכית ובאי המטבח, והרי לכם מטבח מדוגמן הנלקח ישר מקטלוג!

Urban – כיצד לעצב מטבח אורבני

מסתבר שאם אתם מאלו הנמשכים לסגנון האורבני, המקרין עוצמה ושיק עירוני, כדאי לכם ללכת עד הסוף ולבחור במראה השחור, הצבע האופנתי ביותר ב-2018. ארונות גבוהים וצרים ועיצוב מרובע יתרמו לתחושת הכוח והביטחון שמשדר המטבח. על מנת לרכך את המראה ולשלבו בטרנדים מהתערוכה העולמית, ניתן להוסיף למטבח ויטרינה שקופה בעלת דלתות זכוכית צרות.

 

מטבחי זיו – www.zivltd.com