המעצבת אביבה סיטון מסבירה כיצד ניתן, בעזרת שיפוץ מקיף, לשדרג בית ישן ולהופכו לחלל מפואר באווירה של בית מלון, הנמצא על קו התפר בין פריזאי ליפואי ושעיצובו יאזן בין סגנון מודרני לעתיק ומיוחד

 

האם גם אתם מוקסמים מפריז ומיפו? שתי ערים עתיקות ומיוחדות המלאות בהיסטוריה והמזוהות עם עיצוב משובח קלאסי-מודרני? האם זה הסגנון שתרצו לשוות לביתכם? אם התשובות הן כן, כדאי שתמשיכו לקרוא!

כדוגמא, משתמשת המעצבת בבית פרטי בהוד השרון, שגילו כ-18 שנה. הבית עבר בניצוחה שיפוץ מקיף והפך מבית מגורים סטנדרטי לפנטזיה קסומה בניחוח של בית מלון מפואר, אך אינטימי, השוכן בפריז או ביפו העתיקות והמסוגננות.

דיירי הבית, זוג ושתי בנותיו, רצו לשחזר בביתם את האווירה בשתי הערים הללו. המעצבת אביבה סיטון נבחרה למשימה, והעבירה את הבית מתיחת פנים רצינית. היא בחרה בריצוף חדש מפרקט עץ ובאריחים מצוירים המאפיינים את הסגנון, עיצבה מחדש את סוויטת ההורים, המטבח, הסלון ושירותי האורחים, החליפה את התאורה בכל הבית ובחרה בדלתות הפנים המעוצבות “יוניק”.

 

פנטזיה בגווני כחול ופליז מושחר, בשחור ובלבן, תעניק לביתכם את המראה המבוקש

הצבעים הדומיננטיים והחומרים המאפיינים את הסגנון הפריזאי-יפואי והמשרים את התחושה המבוקשת, הם הכחול על שלל גווניו העז והפסטלי, ירקרק, זהב, פליז נקי או מושחר, עץ חשוף, והרבה גיאומטריה נקייה בשחור ולבן. הספות והכורסאות בסלון רופדו מחדש במרקם קטיפתי וריהוט העץ שבחדר העבודה, בפינת האוכל, בסלון ובכניסה, שויף ונצבע מחדש בצבעים מתאימים.

המעצבת מדגישה שחשוב לתת תשומת לב מיוחדת למציאת גוון מושלם של פרקט לחדרים היבשים וריצוף מצויר מעוצב בשחור ובלבן, לחדרים הרטובים. הדגש צריך להיות על בחירת גוון ודוגמאות עדינות שלא יתנגשו עם קשת הצבעים שנבחרה, ויתאימו לרהיטים ולקירות הצבעוניים מבלי שיפגעו באלגנטיות השקטה.

אביבה ממליצה להלביש את הבית בוילונות קלילים, זורמים וארוכים כמו בבית מלון מפואר, בגווני לבן ואוף ווייט, המאזנים את הקירות הכחולים ומוסיפים טאץ’ מודרני לבית. את החללים והחדרים השונים יש לשדרג על ידי בחירה מוצלחת ומדויקת של אקססוריז עדכניים ומיוחדים.

גם הבית שלכם שזור בכבלים חיצוניים וגלויים שהוספו עם השנים, ומהווים תמריץ לגשת לשיפוץ כולל? האם מקומות האחסון אינם מספקים ולכן אינם מתאימים להשגת הניקיון הקלאסי- מודרני המאפיין את חלומכם? 

על מנת ליצור אווירה יקרתית כבבית מלון, ממליצה אביבה לדאוג לכך שכל נקודות החשמל והתאורה יטמנו בקירות כדי שלא “יסתובבו” חוטים בבית, ושגופי התאורה יבחרו בקפידה כדי שיעצימו את הסגנון. פרקטיות שימושית וניקיון עיצובי חיוניים להשגת מראה פריזאי-יפואי ולכן חשוב, כמו בבית שעיצבה, לבחור בארון רחב ידיים או בחדר ארונות שיתוכנן כך שיתאים לצרכים המשתנים שלכם ויהפכו אות הבית למסוגנן, נוח, פרקטי ומסודר.

המעצבת ממליצה לבחור דלתות פנים מחברה כדוגמת חברת פנדור, המצטיינת בשלל רחב של עיצובים, הניתנים להתאמה לכל סגנון הדרוש

תוספות לדלתות הפנים כמו פסי עיטור, צוהרים, חריטות ועוד, משתלבים היטב עם העיצוב המיוחד והספציפי. סיבות נוספות בגללן בחרה בפנדור, איתה היא עובדת שנים רבות, הן השירות המעולה והעזרה המקצועית בהתאמה לסגנון הרצוי, כשאיש המכירות מסביר ומדגים בדיוק מה יקבל הלקוח, בגלל העמידה בזמנים, אנשי ההתקנה האמינים והמקצועיים, והמחיר ההוגן והנגיש. דלתות הפנים המתאימות לסגנון הן הלבנות, במראה המאזן בין טאץ’ כפרי עדין למראה מודרני ונקי. הוסיפו להן ידיות שחורות המשלימות את המראה והנה לכם מראה פריזאי-יפואי מושלם. “דלתות פנדור” מוסיפה אביבה ” מצוידות במשקופים עמידים למים, החשובים במיוחד במדינת ישראל בה אנשים אוהבים לשטוף את הרצפה ולא רק “להעביר מגב עם סמרטוט”.

צלם יואל אליווה. מעצבת הפנים אביבה סיטון

טל. 052-2536593 | www.avivasiton.loooko.com 

לפרטים על דלתות הפנים: דלתות פנדור – pandoor.co.il *5058

 

פנדור – www.pandoor.co.il