מכירים את ההרגשה שאתם נכנסים לחלל ומרגישים ישר את האווירה שבו? רובנו יכולים לחוש זאת בגלל הקשר שבין אופיו של האדם/המשפחה לבין עיצוב ביתו/ם. אחד מהפרמטרים החשובים המשפיעים על האווירה בבית הוא בחירת סגנון וצבע המטבח

 

המטבח הוא ליבו של הבית וזו אינה קלישאה אלא עובדה, במיוחד בבתים המודרניים בהם הוא חלק מהחלל המרכזי. חללים פתוחים נחשבים למאוד אופנתיים והמטבח העכשווי יצא מהחדר האחורי אל קדמת הבמה, וכיום הוא המשפיע העיקרי על יצירת האווירה הרצויה. אם ברצונכם ליצור את האווירה הנכונה בבית שלכם, חשובים סגנונו וצבעו. אבי זיו בעלים ומנכ”ל מטבחי זיו נתן לנו מספר טיפים בנושא:

 

בחרו בסגנון עיצובי המתאים לכם ולמטבח שלכם

“חשוב ביותר לשלב את האופי שלכם בעיצוב המטבח שלכם” מסביר אבי. באולמות התצוגה של מטבחי זיו תמצאו סגנונות עיצוב מודרניים שונים כמו: מינימליסטי, קלאסי, תעשייתי וכפרי ועליכם לבחור את זה המאפיין אתכם.  ככל שהמטבח ייצג אתכם ואת טעמכם האישי ויהיה ייחודי לכם, כך האווירה בו תהיה מורגשת, תשפיע על הבית כולו ותשדר מי אתם.

הכנסת הרמוניה אישית באמצעות צבע המטבח

“אם ברצונכם ליצור אווירה מודרנית אך אישית, נעימה ומזמינה אך עדכנית”, מוסיף אבי, “עליכם לעשות זאת באמצעות הצבע שתבחרו למטבח”.

מטבחים בהירים כמו לבן ואפור עכשוויים, אינם דומיננטיים ומשתלטים, הם יהיו תמיד אופנתיים ומתאימים לכאלו המחפשים ליצור תחושת שקט, שלווה, רעננות וחמימות בבית. כדי להוסיף להם טאץ’ אישי אפשר בהחלט להוסיף למטבח צבעים על ידי אביזרים משלימים בצבעים שאתם מעדיפים.

אתם אנשים שאוהבים תחושת בטחון ומתחברים לטבע? בזיו תמצאו קולקציית מטבחים, בסגנונות קלאסיים, כפריים או מינימליסטיים שהחזיתות שלהם מיוצרות מחומרים חכמים ואיכותיים, בצבעי עץ עדכניים ומיוחדים, ובגוונים עכשוויים, בהשראת המעצב גדעון אוברזון.

האם אתם דרמטיים  ונועזים? אינכם מפחדים מהוספת פלפל לחיים ומצבע ורוצים שביתכם ישקף זאת? בחרו במטבח שחור מודרני או במטבח בצבע סגול ומלכותי, צבע שהוכתר כצבע השנה. בוחרים בצבעים אלו ובכל זאת רוצים לעדנם? ניתן לשלב אותם עם גווני עץ כהים. רוצים לחזק את הדרמה? שלבו אותם עם חיפויים ומשטחים לבנים וצרו ניגוד!

למתעניינים מומלץ ליצור קשר עם מטבחי זיו!

  מטבחי זיו – www.zivltd.com