השמש ומזג האוויר בארצנו מחייבים אותנו לתכנן פתרונות להצללה לביתנו/דירתנו

פנינו אל המומחה בתחום, והכנו לכם בעזרתו מספר טיפים לבחירה נכונה של פרגולה או סוכך לבית

 

ראשית חשוב להכיר את מבחר פתרונות ההצללה, לבחור ולתכנן אותם עם מקצוענים בתחום ולוודא שיובאו מאירופה

פנינו אל המומחה בתחום, רמי בכר מסולריס, שלקח אותנו לסיור באולם התצוגה של החברה בפ”ת והסביר ש”קיימות מערכות הצללה קבועות, מתקפלות או נגללות, חשמליות או עם גלילה ידנית, הניתנות להתאמה לכל בית וצורך”. בין החומרים שראינו בולטים האלומיניום והזכוכית, ובדים מיוחדים העמידים בשמש שנים רבות. רמי הוסיף שחשוב לראות את המוצרים ולהתייעץ עם מומחים בתחום כדי שתהיו בטוחים שתרכשו את המוצר המתאים והאיכותי ביותר מאירופה ולא מסין, ולדרוש אחריות המבטיחה שירות!

 

העדיפו פרגולות אלומיניום מתכווננות על פרגולות עץ. הן מעוצבות באלגנטיות אירופאית עכשווית, חשמליות ומאובזרות  באפשרויות חיפוי טכנולוגיות שונות. הן עמידות, לא זקוקות לטיפול שוטף ומתאימות לקיץ ולחורף

מאז שיצא חוק הפרגולות החדש הפכו פרגולות האלומיניום למוצר פופולארי. רמי הראה לי את קולקציית “פרגולטו” של סולריס, ולמדתי שאלו מחליפות את העץ החשוף לפגעי מזג האוויר והזמן, מעצבות את הבית במוצר אירופאי איכותי ומתאימות לקירוי פינת ישיבה בחצר, מרפסות וחדרי שמש ואפילו לכניסות וחלונות. הן מאפשרות שליטה על כניסת השמש לבית כשחלקן מאובזרות ברפפות מתכווננות וחלקן בבדים נאספים.

סובלים משמש ישירה אבל לא רוצים להתעסק עם אישורים ואגרות רישוי? הכירו את סוגי הסוככים הפופולאריים ביותר המעצבים את רוב הבתים והדירות באיטליה

סוככי הזרועות אידיאלים כנגד השמש הישראלית. בדומה לפרגולות, הם מכסים שטחים גדולים, אך בניגוד אליהן אין צורך בתמיכת עמודים, או בתשתית מיוחדת. הם מוסיפים לעיצובו החיצוני של הבית/הדירה, נגללים, ניתן להוסיף להן משנה זווית להגנה משמש נמוכה ואינם תופסים מקום במצבם הסגור.

סוככי המסך והמסילה המעוצבים נפתחים כלפי מעלה, מספקים פרטיות.  המסכים נעים בתעלות אלומיניום ובכך מספקים הגנה מפני מזג האוויר, סגירתם ופתיחתם קלה ונוחה הם מצלים ובכך מייתרים צורך בוילונות.

סוככי המרקיזה המקושתים והמרקיזולטות מכסים כשהם פתוחים חלק גדול מהחלון, מגנים מפני שמש וגשם, ומספקים פרטיות. ניתן להתאימם לכל פתח ולמרפסות בבתים ובדירות. גם הם אינם תופסים מקום כשהם סגורים.

 

 

סולריס – www.solaris-ltd.co.il