רכישת חלונות ודלתות היא אחת ההוצאות הגדולות והחשובות בבנייה ומחייבת התייחסות לאספקטים חשובים כמו: חומר, עיצוב, זיגוג, ועמידות בשימוש רב ויומיומי

בחירה נכונה של ספק אלומיניום תבטיח מוצר שניתן ליהנות ממנו שנים רבות, נראות מעוצבת ועדכנית לבית, וחסכון ניכר באנרגיה

 

נפגשתי עם רמי בכר מחברת כוכב, אחת מיצרניות האלומיניום הגדולות בארץ לבנייה פרטית, כדי שילמד אותנו על כללי הברזל לבחירת ספק אלומיניום לבית:

  1. חלונות ודלתות מאלומיניום הם הפתרון האולטימטיבי לסגירת פתחים

מסתבר שהם מחליפים את העץ והברזל המיושנים, הדורשים תחזוקה יקרה ומתמדת ומתאימים פחות לאקלים ולתרבות הדיור הישראליים. כיום, מייתר ההיצע המגוון את יתרונם שהוא בעיקר מראם, לעומתם, קחו כדוגמא את פרופיל האלומיניום “ורונה” הדק והבלעדי שפיתחה חברת כוכב, המייתר רכישה יקרה של מוצרים מקבילים מחו”ל ומתאים גם למפתחים גדולים.

 

  1. בחירת פרופילי האלומיניום היא משימה חשובה הדורשת מקצוענות ומעורבות אדריכל/מעצב כדי שתתאים לטרנדים העכשוויים בעיצוב הבית

כדאי שהחברה ממנה אתם רוכשים תאפשר מגוון פתרונות עכשוויים ולא פחות חשוב: תרמיים ואקוסטיים. רמי הראה לי פרופילים דקים המתאימים לעיצוב מינימליסטי או תעשייתי, כאלו המדמים פרופיל בלגי דק והמתאימים לעיצוב בסגנון כפרי, פרובנס או אקלקטי, תריסי גלילה מודרניים, תריסים במראה עץ ועוד. למרות נראותם הדקה מאפשרים, הפרופילים של כוכב,  זיגוג כפול/טריפלקס ולכן חסכון אנרגטי ויתרון אקוסטי.

  1. כדי להגיע לתוצאות מיטביות, צריך יצרן האלומיניום לתרגם את התכניות האדריכליות לתכניות עבודה ותמחור מדויקים

יצרנים מקצועיים אינם משרטטים שרבוט על נייר, מתמחרים ומייצרים “בערך”! בכוכב מתעקשים ומכינים תכנית אלומיניום ממוחשבת לאישור האדריכל, ומצמצמים את אי הודאות בהתאמת הפתרון העיצובי והפונקציונאלי לצרכי כל לקוח.

 

  1. חשוב לבחור ביצרן שיספק שירות מקצועי משלב התכנון ועד לאחר ההרכבה ושסניפו יהיה קרוב לבתיכם

חשוב ביותר להקפיד שליצרן רשת אולמות תצוגה בפריסה ארצית על מנת להקל על תהליך התכנון והבנייה המורכב. לא פחות חשוב לוודא שהוא נותן שירות מא’-ת’ ולא משתמש במערך סוכנים ומרכיבים חיצוני. חברת כוכב למשל, מעצבת, מייצרת ומתקינה את החלונות והדלתות בבית הלקוח בעצמה, מקפידה על איכות בלתי מתפשרת ומעניקה אחריות ושירות למשך שנתיים, מיום סיום ההתקנה!

 

 

כוכב – www.cochav.co.il