“אין כמו בבית” הוא משפט שגור המבטא את הדרך שבה אנו חשים כלפי הבית הפרטי שלנו. במילון מוגדר המושג בית כ: “ארבעה קירות וגג” או כ:”דירה, מעון, בניָן לגור בו או לעבוד בו” הגדרה יבשה שבינה ובין משמעותו האמיתית בחיינו המרחק רב

 

עבור רובנו בית הוא המקום שבו אנו מרגישים הכי בנוח, יכולים לנוח, לשים בצד את טרדות היום יום ופשוט להיות אנחנו, אהובים, מוגנים, מוזנים ומאושרים.

למרות שהמילה בית אכן מתארת מיבנה, קירות וגג היא מקושרת אצלנו עמוקות, לרגש, לתחושת קיום ושייכות. את המושג בית אנו ממלאים באוסף הרגלים, רצונות, זיכרונות, תקוות וחלומות.

האוס אין הום דיזיין

 

סיפור הבית שלנו סובב סביב המשפחה הראשונה
ו/או המשפחה שהקמנו כשבגרנו. החום, הזוגיות, הילדים, ההורים, האוכל, האירוח, החברים…

הבית הוא מקום למנוחה, נחמה, המקום ממנו אנו יוצאים כל בוקר, אליו אנו חוזרים מדי יום לאחר תום עיסוקנו בעולם, בו אנו ישנים את לילותינו ובו אנו מאכסנים את חפצנו וזיכרונותינו.

הוא בסיס איתן מלא בחמימות ואהבה ללא תנאי, הוא מקום רגוע ושליו ליצור ולהיות אנחנו בשלמותנו.

כרמל פלור דיזיין

 

הבית הוא מקום ביטוי לשילוב האישיות שלנו ושל יקירנו והוא מספר את הספור שלנו בדרך בה הוא מעוצב

חלק חשוב מהפיכת הבית ל”ביתנו” הוא עיצובו. הוא אמור לייצג אותנו, את תפיסת עולמנו, את סגנון אישיותנו ומשפחתנו. עיצובו צריך לספק את הצרכים האישיים של כל אחד מדייריו, לאפשר פרטיות ומצד שני לאפשר את היחד בחללים המשותפים.  נקודת מוצא זו מגדירה את הפתרונות העיצוביים הנדרשים, האם המטבח פעיל ומשרת משפחה גדולה או קטנה? האם נדרש שולחן מתארך, עגול או מרובע? האם פינת האירוח פונה לטלוויזיה או שהיא מעוצבת באופן אינטימי לשיחה, כמה ומה גיל ומין הילדים? ועוד.

מטבחי הדקל

עיצוב אינדיבידואלי ללא חוקים וסייגים מלבד התאמה, אסתטיקה ואיכות

כאמור חשוב שסגנון העיצוב של ביתנו יתאים לנו כדי שיהיה לנו נוח ונעים לחיות בו. ואכן אנו חיים בשנים מפנקות בהן כבר אין צורך ללכת שבי אחרי טרנדים פופולאריים המשתנים חליפות. ריבוי הסגנונות, הצבעים והעיצובים מאפשר לנו ליהנות מכל העולמות ולעצב את ביתנו בצורה אישית וייחודית, נעימה ונוחה אך עכשווית ומודרנית. המגזין שלפניכם סוקר את ההתפתחויות בתחום, ומציע שלל אפשרויות לרכישת רהיטים ופרטי עיצוב מודרניים ונוחים המתאימים לכם, וממיטב החברות בארץ.

באטיו – מבית רהיטי דורון