בימים אלו מתרחשת מהפכה של ממש בתחום כורסאות הנוחות! אינכם צריכים להתפשר על כאלו שהן כבדות ונראות גדולות ומגושמות, חברה ישראלית מציגה קולקציה מעוצבת של כורסאות קטנות ועדינות  במגוון גדול של צבעים וסגנונות שיתאימו בדיוק לחלל ולסגנון העיצובי של ביתכם

 

כורסאות נוחות נפתחות או בשמן המוכר “כורסאות טלוויזיה” נחשבו מאז ומתמיד למפנקות ביותר, אך כיום אנו יודעים שהן גם בריאות

מחקרים מוכיחים כי שכיבה בזווית של 135 מעלות בין הירכיים לפלג הגוף העליון היא התנוחה האופטימלית לשמירה על בריאות הגב, שכן מופעל כך פחות לחץ על הגב התחתון ומתאפשרת זרימת דם תקינה התורמת להפחתת דלקתיות וכאבים.

כמו כן קשישים, נשים בהריון ואנשים הסובלים מבעיות שונות בעמוד השדרה יכולים להתיישב ולקום מהן בנוחות רבה, תוך שימוש במנגנון הפתיחה המעביר אותם ממצב חצי שכיבה לישיבה זקופה.

חברת עידן הישראלית מייצרת כורסאות נוחות משופרות, ומכיוון שהיא מקומית היא מסוגלת להתאים אותן למבנה גופכם ולטעמכם האישי

הן בעלות מבנה אנטומי ייחודי לחברה. מאובזרות ברצועות אלסטיות בשילוב רפידות מבודדות המעניקות תמיכה אורטופדית לכל חלק הגוף, במנגנון ריקליינר המציע טווח רחב של תנוחות שכיבה, המשתנות בהתאם למשקל ותנוחת הגוף, ומנגנון תמיכה לגב התחתון ולצוואר.

יתרון נוסף של מוצריה של חברת עידן היא אפשרות התאמת הכורסא אישית, על פי מבנה עמוד השדרה שלכם ועל ידי הוספת תמיכה באזורים בה היא נדרשת.

ניתן גם להוסיף מנוע חשמלי או כיסי צד ואפילו להפוך את הכורסא לזוגית.

 

מהפכה עיצובית בעולם כורסאות הנוחות משמעה שכורסאות הטלוויזיה נחשבו מאז ומעולם ללא אסתטיות במיוחד, שכן הן מתאפיינות בטווח מצומצם מאוד של צבעים ובמראה כבד ומגושם ועתה יש אלטרנטיבה

כבר לא צריך לבחור בין עיצוב עדכני ומיוחד לבין נוחות ובריאות. הקולקציה של עידן מציעה כורסאות מודרניות ועדכניות בגודל PETITE ובמגוון עשיר של בדים מעוצבים צבעוניים, הדפסים ומסגרות עץ מפוסלות ואפילו כאלו הקלועים בעבודת יד.

העיצוב ניתן כמובן להתאמה אישית, כך שתוכלו לבחור בעידן כורסא שתהיה ONE PIECE ייחודי!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAהכורסאות, מיוצרות מחומרי הגלם האיכותיים בעולם, וניתנת אחריות לכל החיים על מנגנון הפתיחה הגרמני.

 

עידן – www.idanktv.com