כולנו מודעים לכך שצריך לרכוש חלונות ודלתות הזזה ופתיחה איכותיים ומעוצבים לפתחי הבית, אך לא פחות חשובים הם התריסים או הצלונים שמספקים לבית הצללה ופרטיות

כוכב היא החברה המתקדמת, היוקרתית והמקורית בארץ לייצור ושיווק מוצרי אלומיניום לפתחי הבית. היא אומנם ידועה בפרופיל הבלגי הדק שלה, ובפרופיל וורונה המינימליסטי לחלונות ולדלתות הזזה שפיתחה ומתאים גם למפתחים גדולים, אך מסתבר שסל מוצריה גדול בהרבה. הנה כמה ממוצריה המשמשים להצללת ולסגירת הפתחים בבית שכמסורת החברה עשויים מאלומיניום עמיד ואיכותי:

תריסי אור

תריסי האור של כוכב מאפשרים שליטה מלאה בכמות האור שנכנסת לבית במהלך היום. ממצב סגור, לפתיחה חלקית בה המרחק שבין השלבים מאפשר כניסה מבוקרת של אור ואוויר ועד לגלילה מלאה. התריס עשוי אלומיניום משוך ומגיע במידות שונות, להתאמה מושלמת.

אדריכלות: איל בר. צילום: שי אדם

צלון חיצוני

הצלון ממוקם בצדו החיצוני של החלון. הוא עשוי שלבים מסתבסבים מאלומיניום, עמיד במיוחד בפני תנאי מזג אוויר משתנים ומגיע במגוון צבעים מודרניים כלבן, שחור ואף זהוב. ניתן להתקינו במסילות או על ידי כבלים דקים חיצוניים, על פי בחירת הלקוח.

אדריכלות: איל בר. צילום: שי אדם

הרמוניקה

תריס ייחודי לכוכב המדמה את תריסי העץ הקלאסיים, הנפתחים כלפי חוץ וננעלים על ידי בריח סמוי, אך עשוי אלומיניום עמיד ואיכותי. הצביעה הייחודית של תריסי ההרמוניקה מדגישה את מראה הוינטאג’ שלהם וכוללת מגוון רחב של צבעים לבחירה.

עומרי גור מפקח צילום – דודו אזולאי

 

מחיצות ספייס

המחיצות ממוסגרות בפרופיל הבלגי הייחודי של כוכב, העשוי כמובן אלומיניום, ומתאימות במיוחד ליצירת סביבה פתוחה ומוארת בבית או במשרד, תוך שמירה על מרחב אישי ופרטי. ניתן להזמינן במגוון צבעים ובשילוב עם זכוכיות במרקמים, צבעים והדפסים שונים.

עיצוב: גרסטנר אדריכלים. צילום: דודו אזולאי

כוכב אלומיניום – www.cochav.co.il