הקווים המעוגלים של שנות השישים והשבעים יופיעו ב-2019 ובגדול! לרוצים להראות עדכניים: חברת דגם רהיטים מציגה קולקצייה המתכתבת עם הטרנד ומבלי לאבד את האספקט הפרקטי של שולחן האוכל

 

התחזיות העיצוביות לשנת 2019 כבר כאן, ונראה  שהיא הולכת להיות עליזה וצבעונית במיוחד

את פנים ביתנו ימלאו צבעים נועזים, דוגמאות גיאומטריות ואתניות וקווים מעוגלים בהשראת שנות ה-60 וה-70 בטוויסט מודרני. הרהיטים המעוגלים לא ישתלטו על עיצוב הבית אלא יופיעו כ”סטייטמנט פיס” בחללים השונים, בשילוב עם העיצוב הקיים.

 

ה”סטייטמנט פיס” הבולט בחדר האוכל, הוא כמובן שולחן האוכל

אם בעבר נחשב שולחן האוכל העגול למסורבל, תופס מקום ולא מתאים לאירוח של אורחים רבים – הרי שחברת דגם המציאה מחדש את הגלגל. היא מציעה קולקציה מגוונת של שולחנות אוכל עגולים, הנפתחים בעת הצורך לשולחן אובלי המתאים לאירוח של כ- 12-16 סועדים, ואינם תופסים מקום רב במצבם הסגור.

 

השולחנות מעוצבים ומיוצרם בסגנונות ומחומרים שונים

תמצאו שולחנות במראה רטרו המתאים במיוחד לטרנד ומאובזרים בפלטות עץ דקות ובהירות או צבועות בלבן המאובזרות ברגלי עץ מעוגלות או מברזל שחור. שולחנות במראה פרובנס לבן, מעוצב ומעוטר או בסגנון מודרני מינימליסטי.  את כולם ניתן להשיג בגדלים וגוונים שונים המשתלבים בדיוק בפינת האוכל האישית שלכם, ובלהתאים להם כסאות במקום. לפינות אוכל גדולות יותר תמצאו בדגם רהיטים שולחנות אוכל מאסיביים התופסים תשומת לב רבה גם במצבם הסגור, ונפתחים לעד 30 סועדים!

שולחן צד עגול

דגם רהיטים מציעה פתרונות מעוצבים גם לסלון

שולחן הצד העגול שלה, כדוגמה, מעוצב במיוחד למי שרוצה לרענן את החדר בהתאם לטרנד. לשולחן רגל מתכת דקיקה במיוחד, עגולה ומיוחדת המקיפה את פלטת העץ, מקנה לה תחושה של ריחוף, והופכת אותו למתאים גם לחללים בעיצוב מינימליסטי-מודרני.

 

דגם רהיטים – wwww.degemltd.co.il