בעבר, לא היה נהוג לייחס לדלתות הפנים חשיבות רבה. רוב הבתים/הדירות אובזרו בדלתות קבלן זולות וסטנדרטיות, מה גם שההיצע היה מאוד מצומצם. כיום, עם שימת הלב הגוברת והולכת לעיצוב הבית ועם השיפורים הטכנולוגיים, הצרכן מחפש דלתות איכותיות, עמידות ומעוצבות.  פניתי לסמנכ”ל התפעול של חברת דלתות פנדור, הידועה כמובילה בתחומה, ובקשתי ממנו טיפים לבחירה מושכלת של דלתות הפנים.

 

איך בוחרים דלתות פנים לבית?

ראשית חשוב להגדיר את הצרכים: תקציב, סגנון מבוקש, איכות ועיצוב.

 

מה הדבר החשוב ביותר כשמדובר באיכות?

המשקוף. חשוב שהמשקוף יהיה עמיד למים, בעל עמידות גבוהה לפגיעות מכאניות ומחוסן נגד מזיקים. להבדיל מכנף הדלת החלפת המשקוף מחייבת, לעיתים קרובות, תיקוני טייח וצבע ולכן איכות המשקוף הינה החשובה בין כל פרטי הדלת. המשקופים הפולימריים, המיוחדים לפנדור, והמשלימים את קולקציית הדלתות “יוניק”, עמידים כמוה לרטיבות, טרמיטים, תולעי עץ ועוד. למשקופים מתווספות מסגרות משקוף העשויות מחומר ה- WPC החזק והעמיד ביותר ברטיבות. החברה מעניקה 3 שנות אחריות על משקופיה.

להפוך לשחור_1

מה הוא הטרנד העכשווי בדלתות פנים?

הדלתות הנדרשות ביותר כיום והמתאימות לטרנדים העכשוויים בעיצוב הבית המודרני הן דלתות בהירות, רובן בגווני לבן, עץ בהיר ובז’,  המעוצבות בקווים נקיים ובסגנון מינימליסטי.

 

אילו סוגים של דלתות לבנות קיימים, ומה ההבדל ביניהן?

בסדרת יוניק קיימות דלתות טופ טאצ’ לבן ובז’, דלתות צבע הנצבעות בתנור. בנוסף ישנן דלתות יוניק בציפוי פורמייקה בעלות טקסטורה מיוחדת ודלתות פרימיום שהן דלתות בעלות צירים נסתרים העשויים מחומרים איכותיים במיוחד ובעיצוב חדשני.

למינטור_לבן_עם_קוואטרו_מתכתי

מה היתרונות של כל אחת מהדלתות?

דלתות יוניק הינן היחידות מסוגן בעולם, העמידות לנזקי מים ובפני מזיקי עץ. הן מגיעות עם אחריות ל-8 שנים עבור נזקים אלו. בדלתות יוניק פורמייקה ניתן לשלב פסי עיטור וצהרים בעיצוב מרהיב. הן מאופיינות בעמידות גבוהה לשריטות, שחיקה ומים. ייצורן נעשה באוטומטיזציה כמעט מלאה, שמאפשרת רמת דיוק גבוהה! דלתות צבע, לעומתן, הנן תולדה של הצורך בחריטות דקורטיביות, שכן דלתות אילו חייבות בצביעה לאחר ביצוע החריטה. הגימור והיופי שלהן אפשרי בשל צביעתן בתנורUV  אקרילי שלא משנה צבעו לאורך זמן. ניתן להזמין את הדלתות עם חריטות קוואטרו, טריו, קשת וכו’.

 

מה לגבי גוונים של צבעי עץ?

בעבר מרבית הדלתות היו דלתות בגווני עץ. עץ משרה אווירה חמה ומתאימה לסגנונות הקלאסיים והכפריים בעיצוב הבית המודרני.

להפוך לשחור

מה בנושא הפרזול?

רצוי שידיות הדלתות יהיו עשויות מחומר הקרוי מזק (אבץ), שכן הן שומרות על איכותן לאורך זמן. כיום מקובל גם לצרף מנגנון תפוס-פנוי המחליף את המפתח הישן. כמו כן המנעול היום הוא מנעול מגנטי המייתר את הצורך ללחוץ על ידית הדלת בעת סגירתה.

 

מה המלצתך לאילו שהתקציב אינו בראש מעייניהם?

דלתות פרימיום. דלתות הפרימיום של פנדור הן ברמה הגבוהה ביותר ומעוצבות בדוגמאות ייחודיות המשלבות פסי מתכת וחריטות. ניתן להזמינן בגדלים לא סטנדרטיים, הן מלאות, בעלות צירים נסתרים ואיכותיים המאפשרים פתיחה קלה ומהירה, עד ל- 180 מעלות וללא תחושת כובד. כשמוסיפים את משקופי הפולימר, של החברה, בעלי הלבשה שטוחה בחזית, מנעול מגנטי וצביעה אקרילית, מקבלים את הדלת האולטימטיבית לכל דירת יוקרה.

 

 פנדור | www.pandoor.co.il