דירה קטנה קלה לתחזוק ומהווה פתרון אידיאלי לרווקים, לזוגות צעירים ולבני הגיל השלישי שילדיהם עזבו את הבית. לכאלו שאין להם צורך בחדרים ריקים ומחפשים קן מעוצב וחמים שנותן תשובה מושלמת לאורך חייהם וצרכיהם.

מעבר לדירה קטנה יותר, אין משמעו בהכרח התפשרות על עיצוב עדכני ונוחות. הכנו לכם מספר עצות פרקטיות כיצד לעבור בשלום את המעבר ולצאת ממנו מאושרים

התמונה באדיבות מטבחי אביבי

 

  1. חשוב לא לוותר, לממש את הפנטזיה העיצובית שלכם ולדאוג שתהייה עדכנית, יפיפיה ואיכותית

עשיתם את ההחלטה לעבור? בשעה טובה! חשוב לזכור שרכישת דירה קטנה אין משמעה ויתור על בית מעוצב בדקדקנות ובהידור. מכיוון שחלל קטן מעמיד אתגרים שונים מחלל גדול תצטרכו, בכל מקרה, להתחדש ולרכוש את רוב פרטי הריהוט והאחסון, ולעצב אותו מאפס. מעצב/ת מומחים ימצאו עבורכם פתרונות לכל תקציב ויצרו עבורכם דירה שתקלע לטעמכם ותהפוך את חייכם היומיים לקלים, נוחים ומעוצבים. בשוק קיימים שפע פתרונות ייחודיים ויפיפיים לחללים קטנים, שתוכננו על ידי מיטב המעצבים והחברות, שלרוב מציעים גם התאמה אישית אופטימאלית ואיכות שלא מביישת דירות פאר.

התמונה באדיבות כרמל פלור דיזיין

  1. עברתם לדירה קטנה ומפנקת? זוהי הזדמנות נפלאה לשנות הרגלים ולעצב סביבה בה כל פרט ריהוט ועיצוב הוא “מסטרפיס” בפני עצמו

דירה קטנה ומעוצבת מצריכה מחשבה מחדש על אחסון, ניצול החלל, אסתטיקה ועוד. בחללים כאלו הדגש הוא על פתרונות יצירתיים מדליקים, מעוצבים למשעי ומולטי-פונקציונאליים. שולחן או שידה מתארכים, ספה הנפתחת למיטה זוגית וכד. חשוב לנצל כל פינה, כמו את החלל שמתחת למיטות, לעצב מגרות לאחסון מתחת לצוקל במטבח, שולחן נשלף מהאי, להזמין “קירות-ארונות” המנצלים גם את חלקם העליון, להשתמש בחלל שמתחת למדרגות ועוד.

התמונה באדיבות וידר

  1. הזדמנות פז נוספת היא האפשרות “לנקות את הראש” להתנער במקצת מתרבות הצריכה המוגזמת בה אנו חיים ולהחליט מחדש מה שומרים וממה נפטרים

לאלו שיכולים להרשות לעצמם, מומלץ לבחור בקפידה ולהיצמד לכמה פריטי ריהוט מעוצבים ואהובים במיוחד, ולמספר תמונות וחפצי נוי מיוחדים בעלי ערך רגשי, שיתאימו לעיצובו של הבית החדש. מהשאר כדאי להיפטר, תתפלאו כמה תרגישו נפלא, ממש כאילו זרקתם עול מיותר והתחלתם מחדש באופן רענן ומלהיב.

התמונה באדיבות ריביירה

  1. לתרום, לחלק או למכור ובכך לתרום לקהילה ולסביבה

אין צורך לזרוק את הרהיטים ופרטי הנוי הישנים! תוכלו לבחור באם לתרום (כיום ישנן פלטפורמות רבות המאפשרות זאת) לחלק לחברים ולבני משפחה, או למכור את הנותר בקבוצות ייעודיות בפייסבוק או באתרים כיד 2.

התמונה באדיבות דלתות פנדור