פינת אוכל מאובזרת בשולחן עגול נחשבת לעכשווית ועיצובית, כמכניסה הרמוניה לבית וכמומלצת במיוחד על פי תורת הפנג שוואי

בחרנו שוב בשי יהודה, מעצב הבית של חברת דגם רהיטים, הידוע בקולקציית שולחנות האוכל העגולים היפיפיה שבעיצובו, להסביר לנו למי מתאימה פינה כזו וכיצד להתאימה לביתינו

 

  1. לפני ששוקלים באם לעצב את פינת האוכל בשולחן עגול עלינו להבין את האילוצים שמכתיב לנו גודל החלל שבביתנו

שולחן עגול מתאים לחללים מרווחים יחסית או ריבועיים שצורתם אינה מלבנית וצרה מכיוון שנהוג לשבת סביבו. זאת בניגוד לשולחנות ריבועיים או מלבניים שניתן להצמידם לקיר ולכן הם מתאימים גם לחללים צפופים יותר.

  1. אם החלל המרכזי בביתנו מאפשר זאת כדאי להציב בפינת האוכל שלנו שולחן עגול

שולחן אוכל עגול מוסיף לכל בית חמימות אינטימית ונעימה ותחושת זרימה, מבלי שנתפשר על ייצור בטכנולוגיות מתקדמות ואפשרות הרחבת השולחן לסועדים רבים. שולחן עגול הופך לאליפסי כשפותחים אותו ובכך משמר את צורתו העגלגלה וסגולותיו המיוחדות. הוא מתאים גם למשפחות עם ילדים מכיוון שאין בו פינות חדות היכולות לפצוע.

  1. מכירים ונעזרים בתורת הפנג שוואי? השיטה הסינית העתיקה מכתיבה את עיצוב הבית, דוגלת במיקום חפצים באופן שייצור הרמוניה עם הטבע ובכך מטיבה עם חייהם של המשתמשים בחלל

מסתבר שהשולחנות העגולים מקובלים ומומלצים גם לפיה. על פי משנתה לצורה עגולה זרימה מיטבית והיא מקושרת עם מזל טוב והרמוניה. יתרונות נוספים הם האווירה האינטימית והנעימה שהשולחנות הללו מאפשרים לנו מכיוון  שכל בני המשפחה והאורחים, יושבים זה לצד זה ואחד מול השני במעגל.

  1. שולחנות עגולים משתלבים בכל סגנון עיצובי ומוסיפים חמימות גם לחדרים המעוצבים בקווים מינימליסטיים ישרים

שי הראה לי, באולם התצוגה של חברת דגם רהיטים הידועה כמתמחה בייצור פינות אוכל, קולקציה יפיפייה של שולחנות עגולים מתארכים בסגנונות קלאסיים, רטרו, מודרניים ופרובאנס. הוא הסביר שכיום יש לנו חירות עיצובית שלא הייתה כמותה בעבר. אנו יכולים להתאים לביתנו שולחן אוכל עגול המשתלב בסגנון הכולל שבחרנו, או לחלופין להוסיף לו עניין עיצובי על ידי שולחן בסגנון, צבע וחומר מנוגדים שיהפוך את העיצוב לאקלקטי ואישי.

 

דגם רהיטים – www.degemltd.co.il