מחפשים ארונות לחדרי השינה או האמבט? תשמחו לדעת שניתן לרכשם באיכות, במחיר, בעיצוב ובשירות מעולים

 

חזקים באיכות!

הארונות של רהיטי דורון עשויים לוחות עץ של חברת EGGER העולמית הידועה בכל העולם בטיבה, בעלי תווי תקן אירופאים מחמירים לאיכות, שמירה על הסביבה וניהול יערות אחראי. לוחות העץ מצופים מלמין איכותי בשכבה כפולה Anti Scratch המחזק אותם ומגן עליהם מפני שריטות. הארונות מצוידים גם בפרזול מעולה המבטיח שימוש קל, נוח, חלק ובטיחותי לאורך שנים.

 

חזקים בעיצוב!

ברהיטי דורון דוגלים בעיצוב מינימליסטי עדכני ומציעים ריהוט בעיצוב נקי, מוקפד ופונקציונאלי. לצד ארונות במראה לבן טוטאלי או גוון עץ טבעי, תמצאו ארונות בצבעים עכשוויים העושים שימוש ב-BLOCKING COLOUR, ומאפשרים עיצובית מראה מודרני המשתלב בקלות בכל חדר ומוסיף נופך מודרני לעיצוב הקיים.

חזקים במחיר! חזקים בשירות הלקוחות!

המחיר הנוח הוא העומד בבסיס המוטו של החברה: לאפשר לכל אחד לרכוש ריהוט לביתו במחיר הוגן ומבלי להתפשר על איכות הארון או על השירות. לדוגמא, ארון הזזה ברוחב 1.60 מ’ כולל מידוף ותליה נמכר ללקוח במחיר 999 ₪ בלבד! שירות הלקוחות דואג שהחוויה של קניית והתקנת הארון תהיה פשוטה ונעימה, ושהארון ישרת את בעליו ללא תקלות ולאורך שנים.

 

חזקים בהובלה והרכבה – רק 200 ש”ח לא משנה כמה קונים!

יתרון בולט של קניה ברהיטי דורון הוא המחיר הקבוע להובלה והרכבה. המזמינים כעת יכולים להינות מכפל הנחות, לרכז את רכישת הארונות והריהוט לבית, ולשלם רק  200 שקלים לכל המוצרים שבהזמנה, מחיר “פיקס” קטן שחוסך ללקוח כסף רב!

ברהיטי דורון מציעים גם ריהוט לחדרי הורים, לחדרי הילדים והנוער, לחדרי העבודה והרחצה, מיטות, שולחנות כתיבה, מוצרים משלימים ועוד.

 

רהיטי דורון – www.doron1949.co.il