אתר העיצוב דיזייניוז הוא מגזין אינטרנטי מרתק ומקיף על עולם עיצוב הבית. הוא משלב חדשות בתחום ומוצרים חדשים עכשוויים, טיפים בנושאי עיצוב הבית, ומידע נגיש על העיצובים והחברות הנחשבים בשוק

 

האתר מתחדש החודש בעשרות כתבות חדשות ומרתקות, פרטי עיצוב ומוצרים חדשים

לקראת החגים ובמהלך החודשים ספטמבר ואוקטובר מתחדש אתר , המשמש כעוזר הפרטי האינטרנטי לעיצוב הבית, בעשרות כתבות חדשות וחמות על חידושים וטרנדים מובילים בעיצוב הבית שישפיעו על נראות ביתנו בשנה הבאה, ועל לוחות השראה לעיצוב הבית.

 

עלה לאוויר במטרה לספק לכם, אוהבי העיצוב, אלו הבונים והמשפצים את ביתם, אדריכלים ומעצבים, כתבות עדכניות ומאירות עיניים על עולם העיצוב המודרני, כמו גם מידע פרקטי שיעזור לכם לעשות סדר בבלגן בתחום.

באתר תמצאו את הטרנדים החדשים שיש לעולם העיצוב להציע. כתבי האתר ביקרו, למשל, בבית יוקרתי שעיצובו המרשים מתמקד סביב חומר עכשווי בעולם העיצוב – הקוריאן. עמידותו המרשימה ועושר גווניו ומרקמיו העשירים הפכו אותו לכוכב תערוכות העיצוב הנחשבות באירופה, וכיום משמש ליצירת רהיטים ומטבחים. תקראו על עוד חומר חדש-ישן שזכה לעדנה והפך לחומר גלם חם בעיצוב הבית – הבטון, שנכנס בשנים האחרונות לתחומי בנייה נוספים כמו ריהוט וריצוף יוקרתיים לבית ולגן, ומשמש לריהוט, תאורה ועוד.

 

תקראו על חידושים טכנולוגיים המשנים את הרהיטים הסטנדרטיים שהיו כאן מאז ומעולם, כמו טלוויזיות היוצאות מארון הבגדים בחדר השינה בלחיצת כפתור ותאורה פנימית יוקרתית, דלתות פנים עמידות למים המיוצרות במפעל מאופיין רובוטיקה ותריסי אלומיניום במראה עץ וינטג’. שולחנות צנועים הנפתחים בקלות לשולחן סביבו יכולים לשבת עשרות סועדים, מערכות ישיבה, אירוח ושינה, קולקציות לחדרי ילדים ונוער לקראת החזרה לבית הספר ועוד. גם מקומן של הקולקציות החדשות של חברות וותיקות, אמינות ונחשבות בשוק לא נפקד, והקורא יוכל להשכיל בחידושים ובהיצע שיש לעולם העיצוב הישראלי להציע לו.