חדר הארונות הוא המצאה ישנה-חדשה, שנכנסה לחיינו במקביל לצמיחה הכלכלית ונחשבת עד היום לסמל של יוקרה ונוחות. בואו איתי לסיבוב קצר על חדרי ארונות מאמצע המאה הקודמת ועד לימנו בהם הפכו לחללים מעוצבים, איכותיים ומפנקים

 

קצת היסטוריה

המילה “ארון”, או בהגייתה המקורית “Closet” שימשה בעבר הרחוק לתיאור חדר קטן ופרטי, הממוקם בטבע, מכיל פינת קריאה ועבודה ומשמש כחדר שינה לעת הצורך. החדרים שעוצבו בגדלים והרכבים שונים היוו תמיד הוכחה לכך שבעליהם הוא אדם אמיד. בינתיים חלפו מאות שנים והמילה ארון משמשת אותנו היום לתיאור סוגים שונים של “תיבות אכסון” גדולות לביגוד ואביזרים בשלל גדלים וחומרים. בעשורים האחרונים התקרב המונח “ארון” כמה צעדים לפירושו המקורי כשחדרי הארונות  המודרניים החלו לצבור פופולאריות בארץ בעולם.

 

15317798px1920x1272

 

חדר הארונות המודרני

חדר הארונות המודרני נכנס לשימוש בסוף שנות החמישים המאוחרות של המאה הקודמת. גברים ונשים מהמעמד הבינוני החלו להתחדש במלתחה שלא הייתה מביישת בהיקפה, בעבר, בתי מלוכה אירופאים אמידים והבתים נהיו מרווחים, מעוצבים ומותאמים יותר לצרכיהם ומאווייהם של בעליהם. גם הצרכן הישראלי שחלם על חדרי הארונות היוקרתיים, המרווחים והנוחים לשימוש החל להכניסם לבתים החדשים. כיום ניתן למצוא חדרי ארונות בבתים רבים, גם בשטחים קטנים. חברת דלקוב המתמחה בעיצוב וייצור ארונות, מציעה ללקוחותיה חדרי ארונות בגדלים שונים, איכותיים וחכמים המותאמים לגודל ביתם.

 

טכנולוגיה מתקדמת באבזור חדרי הארונות

את חדרי הארונות של דלקוב מעצבים מעצבי החברה המומחים, היושבים עם הלקוח ומתאימים לו באופן אישי חדר ארונות שיתאים בדיוק לצרכיו, טעמו, לשטח וצורת החלל הנתון, ויהווה פתרון נוח, ופונקציונאלי לאחסון בגדים, נעליים, חגורות, תיקים, מגבות ומצעים ועוד. חדרי הארונות של החברה מאובזרים בפרזול שהוא המילה האחרונה מגרמניה וכוללים מדפים ומתלים נשלפים, מגירות עם בולמי זעזועים, מתלים עם מנגנון הורדה מיוחד, תאורה בין המדפים לעזרה בהתמצאות ולמראה יוקרתי ועוד, כל זאת מהחומרים האיכותיים ביותר ובעיצוב יפהפה.

 

872_300

 

כל סוגי הארונות תחת קורת גג אחת

דלקוב הישראלית היא השותפה הבלעדית בארץ של חברת RAMPLUS הגרמנית, וידועה כחברה חדשנית מהמתקדמות בתחומה. באולמות התצוגה שלה תמצאו ארונות קיר, ארונות הזזה, דלתות מעבר בין חדרים, ארונות כנף ועוד. כל זאת בליווי אדיב של צוות החברה המקצועי והקשוב. הארונות משווקים בשלל עיצובים, עשויים עץ, זכוכית ופרזול איכותי ונהנים ממנגנוני סגירה המונעים כניסת אבק ולכלוך, מצוידים בבולמי זעזועים ומאפשרים סגירה חלקה ונוחה במיוחד.

 

דלקוב | www.delkoub.co.il