חדר הארונות, הופך בשנים האחרונות ובבתים רבים, מסמל סטאטוס לפתרון אחסון נוח ומעוצב. מצאנו עבורכם שלל פתרונות לחדרי ארונות מעוצבים וחדשניים המתאימים לכל בית ולכל כיס

 

מעבר לשימוש הפונקציונאלי, שימש בעבר חדר הארונות כסמל סטאטוס המעיד על בעליו ככזה שברשותו ממון רב ובית גדול

חדרי ארונות אלו היו המצוידים בנברשות מצועצעות, כורסאות קטיפה רחבות, פינת איפור מפוארת שאובזרה במגרות לתכשיטים יקרי ערך ועוד.

 

כיום, בעולם בו הטכנולוגיה המתקדמת הוזילה את מחירי הייצור והפכה מוצרים רבים לנגישים, משמש חדר הארונות לא רק את העשירים והמפורסמים, אלא מספק פתרון מעולה ואפשרי בכל בית ודירה

אחד הסממנים של החיים המודרניים הם רכישה וצבירה של חפצים ובגדים רבים, הדורשים מקום אכסון רב. חדר הארונות משמש לארגון ה”בלגן” שאלו יוצרים ולהשיגת מראה נקי ומינימליסטי בחדרי השינה.

פניתי לנחום בלס מחברת בלס דיזיין, המתמחה בפתרונות אחסון יצירתיים ומגוונים, ושאלתי אותו על המערכות השונות של חדרי ארונות, המתאימות לצרכים ותקציבים שונים

נחום הסביר לי ש”אופציה אחת היא שינוי ייעודו של חדר קיים והפיכתו לחדר ארונות, על ידי בניית מערכות מדפים פתוחים או סגורים מסביב לקירות”. הוא הוסיף ש”ניתן לנצל את החלל באופן מקסימאלי, להשיג נגישות גבוהה בגובה ובעומק ולצייד אותו בפינוקים כמו: מתלים ייעודיים, מקומות אחסון לנעליים, מגירות עם בולמי זעזועים ומדפים נשלפים, תאורת לד, מתלים בעלי מנגנוני העלאה והורדה, פתרונות אוורור ועוד”. חדר הארונות יכול לשמש גם כחדר הלבשה אינטימי ושקט, בו ניתן לשלב מראה, תאורה מיוחדת ואפילו פינת גיהוץ ואיפור.

אם בבית לא קיים חדר ייעודי לאחסון, מציע נחום פתרון שהפך בשנים אחרונות לפופולארי ביותר בבירות העיצוב באירופה. “הפתרון פשוט”, מסביר נחום, ” לאלו שברשותם חדר שינה גדול אנו מייצרים ארון הזזה מרווח, שדלתותיו מרוחקות כ-100-90 ס”מ ממדפיו. כך נוצר חדר ארונות קטן, בקו ישר או בצורת האות חית, ששומר על הסדר בחדר ומאפשר להתלבש בתוכו”. נחום מציע להוסיף לו  תאורה פנימית ומתקני אחסון חכמים כמו מתלים עם מנגנוני העלאה והורדה, מגירות נשלפות בטריקה שקטה ועוד פתרונות ההופכים אותו לנוח ומזמין.

 

חדרי הארונות מעוצבים בהתאמה אישית לכל לקוח, כך שניתן לייצר לכל אחד חדר ארונות בגודל וצורה המתאימים לביתו ולצרכיו

הארונות מיוצרים ברמת הגימור הגבוהה ביותר, מצוידים במנגנונים ופתרונות פרזול איכותיים המיובאים במיוחד מאירופה ולהם שמונה שנות אחריות!

 

בלס דיזיין | www.balas.co.il