batio מרעננת את חדרי האמבט עם קולקציה יפיפייה ומעוצבת מלאת עניין ושימוש בצבע כמו בצהוב חי ובסגול חציל מודרניים. הקולקציה מוצעת במחירים הוגנים המאפשרים לחדש את חדר האמבט. לדוגמה: רוכשים ארון אמבט קומפלט עם שתי דלתות, משטח, כיור ומראה החל ב-600 ש”ח בלבד! וכל זאת מבלי לוותר על קניה מחברה הידועה באיכות מוצריה, ובשירות הלקוחות המצוין שלה

 

חדר אמבט מלאי שמחה וחיים 

ארונות האמבט של batio מתאפיינים בעיצוב מודרני מינימליסטי בהיר כשלחלקם נוסף גוון צהוב נועז, המסמל רגש וחיים וסגול חציל עכשווי. את הצבעים הדומיננטיים ממתן העיצוב המודרני והנקי בעל הקווים הישרים והידיות הנסתרות. ארונות האמבט הצהובים של batio מאפשרים להכניס שמחת חיים וייחודיות לחדרי הרחצה והשירותים תוך שמירה על תחושה נקייה, רגועה ונעימה!

ארונות אמבט מעוצבים   

קולקציית ארונות האמבט של batio מעוצבת על פי העקרונות המינימליסטים הדוגלים בכך שעל העיצוב להיות נקי, שקט ואוורירי ככל האפשר. היא משלבת בהצלחה יתרה בין המודרני לטבעי, דרך שילוב פלטת בוצ’ר מתחת לכיור הלבן והעדין. או שילוב משטחי זכוכית קרים ומודרניים עם ארון מגרות במרקם וצבע עץ חם וטבעי, וכך להכניס לחלל עניין עיצובי.

שילוב של כמה עולמות עיצוביים

חדר הרחצה כולל ארון בנראות עץ טבעי, מאובזר במשטח לבן ומבריק, כיור אינטגראלי תואם וארון מראה עליון, הוא דוגמה למשחק של צבעים וסגנונות  – בעיצוב הטבעי והמודרני. שילוב יפיפה בין מרקם חלק ומבריק למראה הטבעי, ובין הגוון החם ושילובו בסגנונות סטרילים ומודרניים.

 

BATIO – www.batio.co.il