ריביירה

 מסתבר שניתן היום לרכוש ארונות מעוצבים בהתאמה אישית, כמו רכשנו מנגר אומן, המיוצרים במפעל ממוכן ומודרני המשתמש בטכנולוגיות החדישות ביותר.  קראו וראו כיצד ניתן להתחדש בארון ולזכות בכל היתרונות…

 ריביירה, חברה ישראלית ידועה לקחה את זה קדימה והיא מייצרת עבור לקוחותיה ארונות מפתיעים במראם המעוצבים בסגנון ייחודי ולא שגרתי, כמו ארונות המשרביה ההופכים את חדרי השינה שלנו לחלל קסום שכמו נלקח מספורי אלף לילה ולילה, ארונות בעלות חזיתות זכוכית עם הדפסים אומנותיים, או ארונות Needlework שחזיתם סרוגה בחוטי טריקו.

להוריד מהרצפה מימין

 ארונות ריביירה – הנגר הפרטי שלך

על ארון הבגדים להתאים בדיוק לחדר בו הוא נמצא, לטעם, ולצרכי בני הבית. היום כבר לא צריך ללכת לנגר כדי לתכנן ארון או חדר ארונות שיתאימו לכם בדיוק. ניתן לקנות ארון מותאם אישית מחברה ותיקה ונחשבת המשתמשת במערכות ייצור ממוחשבות מתקדמות ובטכנולוגיות חדישות. חברת ריביירה, חברה מובילה בתחום הארונות שממשיכה לחדש, להפתיע ולאתגר בכל הנודע ליצירתיות, מציעה ללקוחותיה ליווי אישי של מעצבת פנים, משלב השרטוט ועד לבחירת סגנון העיצוב, העץ, החריטות, הצבע והעיטורים, חלוקת המדפים, פתרונות אחסון ועוד.

untitled shoot-051

 וינטג’ מודרני בארונות חדרי השינה

קולקציית הוינטג’ החדשה של ריביירה מאופיינת בעיצוב קלאסי מוקפד, ומאובזרת בפרזול איכותי, ובפתרונות אחסון מתקדמים לחלוקה הפנימית של הארון. כמו מתקן תליה נשלף, בשם סרווטו, העוזר לניצול מקסימאלי של שטח הארון ומתקן נעלים נשלף, המיובאים איטליה.                                                                                                            דלתות הארונות  מעץ, קלאסיות וצבועות בצביעה אטומה, משולבות פיתוחים, חריטות או זכוכית בדרגות שקיפות שונות. בקולקציה תמצאו גם ארונות פרי סטנדינג, בעלי קרניזים וחריטת CNC למראה וינטג’ כפרי, ארונות ויטרינה לאחסון כלי הגשה וכלים דקורטיביים וארון דגם אלפא, המשולב זכוכית וידיות קריסטל, משדר מראה וינטג’י ומתאים במיוחד לחדרי ילדים.

untitled shoot-122

 

ריביירה- לפרטים: 1700-700-313 | www.riviera.co.il