מהפכה במחירי ההובלה וההרכבה – מחיר “פיקס”! כולנו מכירים את התרחיש… נכנסים לחנות רהיטים, רוכשים רהיטים ואז מגיע מחיר ההובלה וההרכבה… ופתאום העסקה גדלה. אז זהו! מסתבר שלא עוד! חברת רהיטי דורון יצאה הקיץ בהטבה ענקית ללקוחותיה

 

עוברים דירה? משפצים? או סתם מתחדשים? רוצים לשדרג את חדר הילדים כך שיתאים לצרכיהם המשתנים, או לעצב את הדירה כך שתהפוך לבית מעוצב ושיקי והתקציב לא מספיק? חברת רהיטי דורון גאה להציג את מהפכת המחירים שמתאימה לכם בדיוק!

חודשי הקיץ הם החודשים החמים לעיצוב הבית, עוברים דירה, משפצים ומתכוננים לחזרה לבית הספר. חברת רהיטי דורון מציעה ללקוחותיה ריהוט מעוצב ואיכותי לחדרי הילדים והנוער, העשוי ממיטב החומרים, ועטוף בשירות מקצועי ובמחיר נגיש במיוחד. בשנים האחרונות התרחבה פעילותה של רהיטי דורון והיא מציעה גם מגוון ארונות קיר וארונות הזזה מהטובים והאיכותיים הקיימים בשוק ובנוסף ארונות אמבטיה במחירים ובעיצובים אטרקטיביים מאוד. לאחרונה מציעה רהיטי דורון ללקוחותיה גם חדרי שינה להורים!

כאשר מעצבים את הבית, יש לקחת בחשבון בתקציב הרכישה את העלויות הנלוות לרכישה המשולמות לאנשי מקצוע המובילים והמרכיבים את פרטי הריהוט לבית הלקוח.

מהיום ניתן לרכז רכישת ריהוט לבית או אפילו לכל הבניין ולשלם “מחיר פיקס” רק 200 שקלים להובלה והרכבה!

בחברת רהיטי דורון זיהו הזדמנות, בגלל מחיר המוצר הנמוך, הפך מחיר ההובלה וההרכבה לסכום ניכר באחוזים מסך העיסקה. לדוגמא, ארון אמבטיה קומפלט, איכותי ומעוצב הכולל משטח עליון עם כיור ומראה, נמכר ללקוח במחיר 600 ₪ בלבד! יוצא שעלויות ההובלה והרכבה הופכים למשמעותיים ביחס למחיר המוצר והבעיה גדלה ככל שרוכשים יותר מוצרים ומחיר ההובלה וההרכבה משוייך לכל פריט בנפרד.

רהיטי דורון היא הראשונה בשוק הישראלי שהבינה את הבעיה והחליטה לקבוע מחיר “פיקס” להובלה והרכבה, כדי להתאים אותו לקונספט שלה המעניק עיצוב רענן וצבעוני, שמירה על איכות מוצר גבוהה , מחיר נוח למוצר, ומעכשיו גם מחיר קבוע וידוע מראש להובלה והרכבה. הוא משתלם מאוד ככל שרוכשים יותר רהיטים.

לקניית רהיטים לבית באולם תצוגה אחד יש עוד יתרון ברור והוא הרמוניה עיצובית

באולמות התצוגה של רהיטי דורון תמצאו ארונות בעיצוב עכשווי ומודרני, בעלי קווים ישרים ונקיים, או מעץ במראה עדכני, חדרי ילדים ונוער צבעוניים בגוונים אופנתיים, ארונות אמבט מעוצבים, חדרי שינה להורים ומגוון ארונות קיר וארונות הזזה משתלמים . תוכלו לבחור בסגנון עכשווי, קלאסי, כפרי, או לערבב בין פרטי ריהוט בסגנונות שונים ועדיין לקבל מראה שלם והרמוני שמקנה הרכישה ממקום אחד.

 

רהיטי דורון – www.doron1949.co.il