כשליש מחיינו עובר בשינה וטיבה קובע את איכות חיינו. מזרן טוב מאפשר שינה טובה ואיכותית ובריאה התורמת למצב הרוח, משפרת את יעילותנו ומשפיעה על יכולותינו. לא פחות חשוב עיצוב המיטה עליה אנו וילדינו ישנים, היא הרהיט הגדול בחדר ומשפיעה על האווירה בו ולכן גם על שנתנו. פגשנו את מוטי דיירקטור מעצב הבית של החברות המתמחות בתחום,  וידר ופרדייז

 

כאמור, מוטי דיירקטור  הוא מעצב הבית של חברת וידר ופרדייז מזה עשרים ושלוש שנה, וידוע בזכיותיו בפרסי עיצוב על מיטות נוער שבעיצובו. מוטי שואף למינימליזם בעיצוביו לוידר ולפרדייז, כשהמוטו שלו הוא חדשנות תמידית בצורה, חומרים וטכנולוגיות!

מוטי מספר ש “חברת וידר היא חברה מובילה בייצור מיטות וספות נוער ומוצריה נחשבים ל”שעונים השוויצרים” של המיטות בשוק.

החברה מגשרת על הפער שבין תקופת הילדות לבגרות ומציעה ללקוחותיה מגוון רחב של ספות ומיטות נוער, במראה נקי, המתאים לגילאים צעירים ובוגרים כשחלקן מאובזר במנגנונים משוכללים. האיכות הגבוהה והבלתי מתפשרת, הידע המעמיק הנרכש במשך שנות פעילותה (מזה 70 שנה), האיכויות הבריאותיות והאורטופדיות של מזרניה המורכבים ממיטב חומרי הגלם מאירופה, והשימוש בעץ מלא, מבטיחים עמידותם ואיכותם של מוצריה והם אלו שהביאו אותה למעמדה בקרב הצרכנים”.

“פרדייז לעומת זאת” מסביר מוטי “הוא מותג למיטות מעוצבות ומזרני איכות למבוגרים. המותג הוותיק והידוע הוא אחד מהמובילים בארץ בתחומו.

בעל עשרות שנות התמחות בתכנון וייצור מזרנים המבטיחים נוחות מושלמת, שינה רגועה והתעוררות רעננה ליום חדש.  כאמור “מוסיף מוטי “תכנון ארגונומי נכון וחומרי גלם מעולים הם היסודות לשינה בריאה, זוהי הנחת היסוד בפיתוח וייצור מזרני פרדייז ולכן לא מתפשרים בחברה על עיצוב נכון ועל חומרי גלם המיובאים ממיטב החברות בעולם. פרדייז נותנת 10 שנים אחריות על מוצריה ומספקת שירות מעולה באמצעות צוות שירות הלקוחות המקצועי שלה”.

עיצוב- מעצב הבית מוטי דירקטור

צילום ליאון טקאץ. מיטות שינה פרדייז. מיטות נוער וידר

 

וידר – www.wieder.co.il