הטרנדים החמים לעיצוב המטבח בשנת 2019  מככבים בקולקציה החדשה שהשיקה חברת מטבחי זיו. היא משלבת בהצלחה השראות וטרנדים חדשים מבירות העיצוב האירופאי ביצירתיות מקורית יוקרתית, ובאיכות שאין כדוגמתה. קבלו הצצה ראשונית לקולקציה שהושקה בנובמבר

 

דגם WHITE 

אחד הטרנדים המיוחדים והמלהיבים השנה הוא שימוש בשיש בעל קונטרסט, כשהנימים בתוכו בולטים, מתאפיינים בגוון המנוגד לצבעו הכללי, ויוצרים נראות של עבודת אמנות ייחודית וחד פעמית. בחברת מטבחי זיו בחרו להשתמש בטרנד במטבח סולידי בצבע האהוב עלינו כישראלים, הלא הוא הלבן. במטבח שולבו זכוכיות לבנות בגימורים שונים, מבריק ומט, עץ אגוז, נירוסטה ואלומיניום. הוא עוצב במראה א-סימטרי מיוחד בשילוב כוורת מתכת דקה ופתוחה ודלפקים מרחפים המקנים לו מראה אוורירי, נקי, אלגנטי ומודרני.

לוח השראה לדגם WHITE

דגם CONCRETE 

אופנת הבטון החשוף מסרבת להיעלם, ובצדק. הבטון מככב ברשימות הטרנדים למטבח גם השנה, במיוחד בשילוב הצבעים של אפור, שחור ועץ. חברת מטבחי זיו מציגה חזיתות HPL, חומר איכותי ועמיד המתאים לשימוש במטבח במראה המדמה בטון בצורה מושלמת. מעצביה בחרו לשלב בין הקרירות התעשייתית שנותן הבטון לחמימות הטבעית שמשרה העץ ומשלבים אותם בדרמה המודרנית של הארונות והמשטחים בשחור ובלבן, המלווים אותנו משנה שעברה. במטבח החדש משולבים דלפקים ניידים הנשלפים מתוך ארון המטבח ונעלמים בתוכו כמו במטה קסם.

דגם CONCRETE עיצוב – לי מילוא ועמית עמרם

דגם BLACK

עוד חידוש משמעותי וייחודי ל-2019 הוא שינוי בפרופורציות של ארונות המטבח, כמו ארונות אחסון גבוהים מהרצפה עד התקרה. במטבחי זיו השאירו את משטח העבודה בגובה 90 ס”מ, על מנת שיהיה נוח לעבוד עליו, אך האריכו והצרו את הארונות העליונים, פעולה שיוצרת תחושת “הגבהה” של המטבח והחלל.

לוח השראה לדגם BLACK

דגם NATURE

מתאפיין בגוונים של אפור וזית טבעי, המופיעים בפלטת הצבעים שתשפיע על עיצוב ביתנו באביב/קיץ 2019, ומשובץ בזכוכיות סבתא, שמוסיפים צבע ועניין.

לוח השראה לדגם NATURE

 

מטבחי זיו – www.zivltd.com