סיגל מלכה, מעצבת המתמחה בעיצוב ואדריכלות פנים ובסטיילינג, עיצבה בבאר שבע וילה יוקרתית המיועדת לזוג וארבעת ילדיהם. במרכזו נבנה, בהתאמה אישית, מטבח ויפיפה של חברת מטבחי זיו המשלב צבעוניות וחומרים קרים אולטרא-מודרניים עם כאלו המספקים חמימות טבעית

 

“הלקוחות ביקשו עיצוב מודרני עם קווים קלאסיים, אך שישדר חמימות ותחושה של בית”, מפרטת מלכה. הקונספט הנבחר היה שילוב והנגדה של קור וחום, על מנת ליישמו נבחרה פלטת צבעים וחומרים מגוונת, מבטון אפור וברזל שחור וקר ועד לעץ טבעי וחם.

 

מלכה פנתה לחברת מטבחי זיו, המתמחה בעיצוב מטבחים מיוחדים ואיכותיים, וביחד עיצבו מטבח המייצג את הקונספט שהתאים ללקוחות בצורה מושלמת

“מעבר למגוון האינסופי ולהתאמה האישית המושלמת, העבודה עם מטבחי זיו כוללת תהליך מסודר ומוקפד של תכנון והקפדה על גימור והתקנה מושלמים, שמאפשר לי כמעצבת להיות רגועה לחלוטין” היא מסבירה, “כמו כן, מכיוון שהמטבח מיועד למשפחה בת שישה נפשות, היה לי מאוד חשוב שהצד האסתטי לא יבוא על חשבון השימושיות והפרקטיות. אני יודעת מניסיון שאת החומרים האיכותיים והטכנולוגיות המתקדמות בהן משתמשים במטבחי זיו לא ניתן למצוא בשום מקום אחר!”.

צילום:מאור מויאל

למטבח נבחרו חזיתות HPL ננו בגווני שחור גרפיט ואפור

ה-HPL הוא חומר עמיד במיוחד בפני חום, לחות, שריטות ושחיקה טבעית ודוחה טביעות אצבע, כך שנוח ונעים לעבוד במטבח מבלי להצטרך להשתעבד לניקיון והברקה. יתרון נוסף הוא גמישותו של החומר, אותו ניתן לעצב במגוון אינסופי של גוונים וגימורים. החזיתות החלקות והכהות במראה מט נותנים למטבח את מראהו היוקרתי והמודרני, ומשתלבות בצורה מושלמת עם מכשירי החשמל, מנורות הברזל והשיש האפור.

 

על מנת לאזן את המראה, חופו החזיתות שמתחת לשיש וקוביות הנוי הייחודיות בטכנולוגיה מיוחדת, ה-WOODTECH

חיפוי ה-WOODTECH מחקה במראהו ובמרקמו את העץ הטבעי, אך חזק ועמיד ממנו פי כמה ובנוסף קל לניקוי ותחזוקה. מרקם המט הגבשושי שלו נראה ממש כשל עץ ומקנה למטבח מראה מודרני חמים ונעים. המעצבת הוסיפה גם עציצים ירוקים שמוסיפים מגע חי של טבע רענן.

 

מעצבת ואדריכלית הפנים סיגל מלכה

www.sigalmalka.co.il |  טל. 052-5221362

 

מטבחי זיו – www.zivltd.com