קשת הגוונים והחומרים הפופולארית השנה מפגינה הליכה לקצוות מצדה האחד ועדינות מצדה השני. היא עשירה, מגוונת ומתאימה לכל סגנון וטעם! החליפו מספר פרטי נוי וריהוט משלים מתוכה והבית יותאם לאופנות העכשוויות, לכן הפכו  פרטי ה-Styling, האקססוריז’, של רשתות מובילות כמו ביתילי למתנות החמות ביותר בחגים

 

נסענו לאולם התצוגה של רשת ביתילי באזור התעשייה החדש בראשל”צ, לפגישה עם מיכל איתני, סמנכ”לית סחר של רשת ביתילי, והאישה שהטביעה את המונח Home Styling בסצנת העיצוב בארץ, על מנת שתציג לנו את הצבעוניות המרתקת של השנה, תסביר כיצד הפכו האקססוריז’ למתנות החמות ביותר לחגים ובכלל, איך ניתן בעזרתם להפוך כל  בית לעדכני ומעוצב במינימום מאמץ והוצאות.

לעצב את הבית בסטייל

איתני פותחת ומסבירה ש”בעיצוב הבית חשוב לתת דגש על בחירת סגנון עיצובי שיקלע לטעמנו ולא ימאס או יתיישן. הישראלים ככלל מעדיפים לשמור על פלטת צבעים ניטראלית ועכשווית בגווני לבן, אפור ושחור, במעטפת הפנימית של הבית, ולעצב עם פרטי ריהוט גדולים מודרניים ומינימליסטיים המעניקים לבית מראה על זמני ולכן לפרטי ה-Styling תפקיד חשוב מאין כמוהו. על ידי הוספת אקססוריז’ כמו גופי תאורה, שטיחים, קונסולות, שולחנות צד, כריות, אגרטלים וחפצי נוי בצבעים ובסגנונות מגוונים, אנו נותנים לבית טאץ’ שמייחד אותו והופך אותו לשלנו. כך אנו יכולים לרענן את העיצוב והתחושה הכללית של הבית, דחופות ומתי שנחפוץ, מבלי להיכנס לשיפוץ כולל, יקר ומעייף, לעדכן את העיצוב ולהתאים אותו לטרנדים ולטעמנו המשתנה”.

מסיור באולם התצוגה רחב הידיים והיפיפה למדנו שרשת ביתילי מציעה קולקציות עכשוויות של רהיטים ברמה בינלאומית לכל הבית. אך התרשמנו במיוחד מהעושר ומהמגוון של הריהוט המשלים והאקססוריז’ שהופכים למתנה המושלמת לחג, וכל בית למיוחד ועדכני.

פרטי Styling כמתנה מרגשת לכל בית

חג הסוכות כבר פה, חג שהכנסת האורחים הוא ממאפייניו הבולטים וכן הבאת מתנות למארחים. במקום בונבוניירה או בקבוק יין גנריים, אנו ממליצים בחום לבקר באולם תצוגה של רשת ביתילי הקרוב לביתכם כדי לבחור פריט לבית שיהווה מתנה אישית ומיוחדת, פונקציונאלית וטרנדית לבית המארחים, כזו שלא תשכח ותוערך. תמצאו בה מגוון גדול במיוחד של פריטים ממחלקות, סגנונות, גדלים וטווחי מחירים שיתאימו לכם ולעיצוב של בית המארחים וישדרגו אותו. פמוטים וגופי תאורה קטנים, כלי הגשה וכריות נוי, קופסאות אחסון שימושיות ואגרטלים, תמונות, פסלי נוי ועוד.

זהב, ורדרד או ירוק? להוסיף לבית צבע עדכני

“הקולקציות החדשות של ביתילי מציגות, לצד חומרים ועיצובים על זמניים, את צבעי השנה והעונה העולמיים והמקומיים, רהיטים ומוצרים משלימים העשויים מחומרים טבעיים ובעבודת יד” מסבירה איתני, “כדי להקל על הבחירה עיצבנו באולם התצוגה פינות יפיפיות שבכל אחת מהן תמצאו אוסף פרטים בפלטת גוונים עכשווית ספציפית ותוכלו לראות כיצד הם נראים יחד”.

“הבסיס הצבעוני של כולן הוא השחור והלבן, האפור והזהב שהצטרף השנה והפך ל-MUST  עיצובי, כשלכל אחת מהן נוסף גוון עכשווי אחר כמו ורדרד או ניוד, חרדל, ירוק או כחלחל עכשוויים” מפרטת איתני ומוסיפה, “פרטים מעץ בהיר ומתכות כמו ברונזה, אלומיניום טבעי או צבוע בשחור תעשייתי, משתלבים בצבעים העדינים, וחומרים טבעיים מהם קלועים סלים בגדלים ובדוגמאות שונים, עציצים, צמחים ופרטי ריהוט שבהם משולבות רקמות בעבודת יד, משלימים את המראה”.

ואכן למדנו מהעמדות היצירתיות של פינות עיצוב אלו שהשחור הוכתר לצבע הדומיננטי של השנה ושהאמיצים שבינינו יכולים לעצב איתו חללים שלמים ולאזנם על ידי שימוש אסטרטגי ומושכל בלבן, אפור וזהב. אלו כשאלו מאיתנו הדבקים בנראות לבנה יכולים להוסיף לה נגיעות של שחור ולהחיות את החלל. נוכחנו שבחירת אקססוריז’ בוורדרד, ניוד, חרדל, ירוק או כחלחל תוסיף לבית אווירה עדינה ורומנטית שתמיד נחוצה בחיינו ותיתן לו נגיעה אישית. לבית בעיצוב תעשייתי או למי שרוצה לרענן ולגוון בית בסגנון מינימליסטי, הוספת וערבוב פריטים משלימים ממתכות בגוונים שונים יעשו את הטריק ויחספסו את המראה, מבלי להכביד ולפגום באווירה הקלילה והמרווחת של החלל.

ביתילי – www.betili.com