מעצב הפנים שלומי בוטנסקי עיצב לו ולמשפחתו דירה מינימליסטית חמה ויוקרתית בלב רמת גן

 

הלקוח המאתגר ביותר עבור כל מעצב פנים הוא הוא עצמו

מעצב מקצועי חשוף בעבודתו למגוון אינסופי של סגנונות, חומרים וספקים ולכן תהליך הברירה והזיקוק, כשהוא מעצב בית לעצמו, מורכב ביותר. מתוך אתגר כזה, נולד פנטהאוז ייחודי ומוקפד בלב רמת גן, שעיצב מעצב הפנים והמרצה לעיצוב שלומי בוטנסקי לו ולמשפחתו. חדרי הרחצה והשירותים הורחבו, חדרי השינה והמשפחה תוכננו מחדש ובקומה השניה שולב משרדו של בוטנסקי. לדירה נבחר עיצוב מינימליסטי ובהיר, בשילוב עץ ובריקים המכניסים חמימות משפחתית לחלל.

הסגנון שבחר המעצב לביתו הוא מינימליזם חמים

הקירות בבית, למעט בחדרי הילדים הנועזים בצבעיהם, נצבעו בלבן על מנת להוות רקע שקט לעיצוב היוקרתי ולשפע “תכשיטי העיצוב”-האביזרים המיוחדים. המטבח, הריצוף ודלתות הפנים היוקרתיות שהוזמנו מחברת הדלתות פנדור, נבחרו בגוונים שונים של לבן ובקווים ישרים ופשוטים. הספות והמיטות נבחרו בגוונים מונוכרומטיים של לבן, אפור ושחור. את המראה הסטרילי מגוונים, בנוסף לאקססוריז, מדרגות ומשטחי עץ במטבח ובחדר הרחצה, קיר שעם במשרד ובריקים בסלון.

חומרי הגמר ודלתות הפנים, מבית דלתות פנדור, נבחרו בקפידה על מנת לייצר חלל הרמוני תוך הקפדה על חומרים איכות ועמידות

במשרדו של בוטנסקי מתגאים בהתמחות והבנה מעמיקה של חומרי גלם מתקדמים ומגוונים. לכן בחר המעצב בדלתות הפנים של חברת פנדור, אותן מקפידים במשרדו לשלב בפרויקטים השונים שלו כיוון שהן עמידות בפני נוזלים ומפגעים נוספים, חזקות ומבודדות בפני רעש, ומכיוון שיופיין ומראן העדין מייצרים בסיס נפלא לעיצוב הבית. עוד הסתמך בוטנסקי על ההיענות העיצובית-מקצועית של פנדור לכל דרישה והשירות המצוין אותו היא מספקת. בוטנסקי ממליץ לרכוש דלתות בהירות, שכן הן יתאימו ויחמיאו לכל עיצוב ולא יתיישנו כשיוחלף או ירוענן.

בוטנסקי עיצוב ואדריכלות פנים: הירדן 7, רמת גן.

054-4335535 / he.butansky.co.il

לפרטים על דלתות הפנים: דלתות פנדור – *5058 / www.pandoor.co.il