בחגים כולם ידברו על פינת האוכל החדשה. חברת עיצוב וריהוט ידועה מציגה קולקציית שולחנות חדשה ומרגשת המתאימה לסועדים רבים וניכרת בעיצובה העכשווי היפיפה, באיכותה  ובמחירה הנוח

 

חג סוכות המגיע בקרוב, הוא אחד החגים האהובים עלי ופותח את השנה החדשה במתיקות. מילדות אני מצפה בשקיקה לסוכה הביתית המעוטרת בקישוטים ובשבע המינים, המשולבים במאכלים צבעוניים שהופכים כל שולחן חג לפסטיבל אמיתי, מקדירת טלה בתמרים ועד מוס דבש ורימונים שבימים רגילים מצריכים התעסקות גדולה מדי לעצלים שכמוני. יש בעיני משהו מקסים, נוסטלגי ואינטימי בארוחת החג, כשכל המשפחה מתאספת יחדיו בבגדים חגיגיים לארוחה הטקסית. אך לא הכול חייב להישאר כמו שהיה. השולחן הקטן והצפוף אליו נדחסת כמות כפולה של אנשים משנראה שאפשר, היושבים על כסאות בחומרים, צורות וגבהים שונים ומתחרים ביניהם מי יוכל לאכול בנוחות ומי ידחק בין שניים, יכול לפנות מקומו לשולחן נפתח, המעוצב מתוך הבנה של צרכי הלקוח הישראלי ומנהגיו.

 

גדולה

 

שבעה דגמים חדשים של שולחנות מעוצבים ומתארכים לפינת האוכל

מסתבר שאפשר! רגע לפני החגים הציגה חברת Simply-Wood קולקציית שולחנות חדשה פרי פיתוחה. הקולקציה מאופיינת במראה נקי, מודרני ופונקציונאלי ופונה לישראלי העדכני שאוהב לעצב את ביתו בפרטי ריהוט איכותיים, נוחים, המעוצבים על פי צו האופנה העכשווי מבירות העיצוב האירופאיות.

השולחנות היפהפיים המשווקים בשלל מידות ואפשרויות פתיחה, נפתחים בקלות מרשימה. דגם Store, לדוגמא, נפתח מ-1.8 מ’ ל-3.8 מ’, מכיל 4 הארכות ויכול במצב של פתיחה מלאה לארח עד 18 סועדים!

 

שולחן_אוכל_ROCK_כיסא_POP

 

העיצוב ישראלי ומותאם – הייצור אירופאי

הקולקציה החדשה הושקה כחלק מחגיגות 20 שנות יצירה, בתחום הריהוט בארץ, של חברת Simply-Wood הידועה. עירית רייזנר, מעצבת הבית מספרת ש “הקולקציה החדשה עוצבה בהשראת העיצוב האיטלקי, הדני והגרמני אך תוכננה כך שתתאים במיוחד להרגלי האכילה והאירוח של הצרכן הישראלי. היא מעוצבת בארץ אך מיוצרת, בלעדית עבור  Simply-Wood, במפעלים החדישים והאיכותיים ביותר באירופה”. השולחנות מעוצבים בקו נקי, חף מקישוטים מיותרים, המזוהה עם החברה, אבל עדיין משדרים חמימות וביתיות. בחירת החומרים מותאמת לכל שולחן לפי צורך וסגנון. כמו למשל שולחנות מעץ מלא, במראה כפרי וטבעי אך לא כבד מדי, או שולחנות בעיצוב מודרני המשלבים רגליים מעץ מלא במראה גושני ופלטות פורניר אלון משובצות בעבודת פורניר מיוחדות או פלטת זכוכית החושפת שלד אלומיניום קליל ומעוצב. מנגנוני הפתיחה של השולחנות הם מתוצרת חברת Pottker הגרמנית, המובילה בעולם בתחום מנגנוני פתיחה לשולחנות אוכל.

לשולחנות ניתן להתאים כסאות מתוך מבחר של ארבע עשר דגמים המעוצבים בצורות, צבעים והרכב חומרים שונים ומגוונים. כל זאת במחיר מפתיע לטובה, בשירות אדיב ומקצועי ובאספקה מהירה.

 

 

סימפלי ווד | www.simply-wood.co.il