כמדי שנה, בחרה חברת פנטון העולמית צבע שיהפוך לטרנד המוביל באופנה ובעיצוב הבית. גוון המבטא את מה שעומד על סדר היום העולמי, את התחושות, הרצונות והתקוות לשנת 2017. הצבע הירוק שנבחר מכניס לביתנו את החוץ ומעניק אופטימיות להתחדשות וצמיחה

הקיץ החם ומלא האור מסמל בעיני רבים הזדמנות להתחלה חדשה. אולי נוכל להחליט החלטות שדחינו מזמן… להתחבר לחלומותינו ולהעז להוציאם לפועל ללא פחד… וכך לפרוח ולשגשג.

סבהסהסה

אי.די.דיזיין

מטבחי הדקל MASTER KITCHEN

עולם העיצוב עוקב באדיקות אחר הלכי הרוח של התקופה, שואב ומעניק השראה לשינוי

כתוצאה מכך, בחרה חברת פנטון המכתיבה מדי שנה את פלטת הצבעים שתשלוט בעיצוב הבית, האופנה והאמנות העולמיים, בגוון ירוק עז המסמל התחלות חדשות, צמיחה התחדשות, ריפוי ויצירה, לצבע השנה.

סולריס

פנטהאוז רהיטים

חברת פנטון, מחפשת מדי שנה את הצבע שיסמל לא רק את הנושא החם שמעסיק רבים ואת הלכי הרוח והגוונים השזורים בו, אלא גם שייצג תקווה, יחזק מגמות חיוביות, ויצור אווירה שתספק אלטרנטיבה חיובית, לסביבה ולנו

הירוק החי, הצבע שנבחר ל-2017, מדמה את פריצת הלבלוב וההתחדשות של הטבע. מומחיה של פנטון מתייחסים לירוק זה כאל הצבע הניטראלי של הטבע. הוא מהווה מפלט מחיי היומיום התובעניים, מהחדשות והפוליטיקה, מהעבודה, איומי הטרור והמלחמות, ומלחצי החיים של העולם המודרני. רבים חיים במרחבים עירוניים והכמיהה להיות מוקפים בטבע, המרגיע והמשקיט, גדלה. לכולנו יש צורך לצאת למקום בו ניתן להתרענן, לנשום אוויר צח ונקי, לספוג אור שמש ולהטען באנרגיה, לכן אנו עדים לטרנד הולך וגובר, בתכנון העירוני, בארכיטקטורה ובעיצוב הבית! הנותן דגש וחשיבות רבה ליצירת ריאות ירוקות ולהכנסת החוץ פנימה. עציצים, אדניות בריצוף וכן… גם עצים מועברים לתוך הבית ומחברים אותנו לטבע במקום הפרטי ביותר שלנו.

דגם רהיטים

אורבן

צבע השנה מייצג את המגמה העולמית הירוקה והחשיבות לשמירה על הסביבה, סחר הוגן, ובכלל התחשבות ואמפתיה כלפי כל אדם והטבע

המגמה הירוקה הופכת ליותר פופולארית עם כל שנה שעוברת. עובדה המעידה על כך שלא מדובר רק בטרנד חולף אלא בתהליך חשוב של פקיחת עיניים מול הנזק שנגרם לטבע, לאדם ולבעלי החיים בעולמנו. נזק שגרמו לו הצרכנות הבלתי נשלטת, העדפת מוצרים זולים שמיוצרים ללא פיקוח ושמירה על זכויות האדם של עובדי המפעל ועל איכות האוויר, המים, המזון המזדהמים מחומרים מסוכנים. הירוק העז, השמח והאופטימי, מסמל את העתיד, הכיוון אליו כדאי ללכת – ייצור ירוק וצרכנות נבונה. הצבע מסמל את החיבור המחודש שאנו מחפשים עם הטבע, עם עצמנו והאחד עם השני.

 

מטבחי זיו

הצבע הירוק מוסיף לעיצוב הבית תחושת חיות רעננה ונעימה

מכיוון שהוא שמח אך מרגיע, יכולים הנועזים בינינו להופכו לגוון המרכזי בחדר, לצבוע קירות, או לבחור רהיטים הצבועים או מרופדים בו. אלו הרוצים להוסיפו בעדינות, יכולים לרענן בעזרתו כל חלל, על ידי הוספת אקססוריז’ בגוונים ירוקים, תמונה, כרית, פסל או שטיח שישנו לגמרי את האווירה בו. כפי שמדגימה חברת פנטון בפלטת הצבעים הנלווה, משתלב הירוק מצוין במגוון רחב של גוונים, ניטראליים, בהירים או עמוקים, פסטליים, זהובים או כסופים ואפילו עם צבעי השנה החולפת, הוורדרד והתכלכל הבהירים שרבים אוהבים.

דלתות פנדור

כוכב

שטיחי כרמל פלור דיזיין

מאחלת קריאה נעימה       

ענת שי לאור