הישראלים וילדיהם ידועים ככאלו האוהבים לבלות, לשחק ולארח בגינות ובמרפסות ירוקות ומטופחות ולא מוכנים לוותר עליהן. בגלל הטיפול היומיומי שדורש הדשא הרגיל ומשבר המים בארץ אנו עוברים, יותר ויותר, להשתמש בדשא מלאכותי המאפשר נראות ותחושת טבע אמיתית לצד תחזוק קל ונוח לאורך שנים. הכירו את הדשא הסינטטי האיכותי, תוצרת כחול לבן, שכבש את הצרכנים בארץ ובחו”ל

 

 

“הדשא של השכן תמיד ירוק יותר” הוא ביטוי בעל מקום של כבוד בפנתיאון הישראלי

הישראלים ידועים ככאלו האוהבים את גינתם, לא מתפשרים על “ירוק” בעיניים ואינם מוכנים שתראה שוממת ויבשה. זאת למרות שאנו גרים במדינה חצי מדברית, בה כמות המשקעים קטנה, השמש קופחת כמעט בכל ימות השנה ומחיר המים מרקיע שחקים. החצרות והמרפסות בבתים ובדירות מתחרות ביניהן על נראות ירוקה, הן מטופחות ומלאות מיני פרחים, שיחים ועצים אך מכיוון שהישראלים אוהבים לבלות זמן בחוץ במנוחה ובאירוח, לפיסת הדשא הפרטית אין תחליף והיא “מסמר הגינה”.

3 

עול הטיפול המתמיד במדשאה טבעית וכמות המשקעים הקטנה בארצנו הביאו לפיתוחים אלטרנטיביים הנראים ממש כמו חיים ומתאפשרים בשל טכנולוגיה מתקדמת

הרגלי ההשקיה של השנים האחרונות שגוזרים חיסכון במים, כבר אינם מאפשרים להחזיק מדשאה רחבת ידיים אותה יש להשקות בתכיפות גדולה. הוסיפו לכך את הטירדה המתמשכת בטיפול במדשאה טבעית והרי לכם הסיבות מדוע הפך הדשא הסינטטי ללהיט המתאים לגינות בבתים פרטיים, אך לא רק!

הדשא הסינטטי מתאים לטרנד העכשווי של הכנסת הטבע הביתה, ולכן אומץ גם על ידי בעלי פנטהאוזים ודירות עם מרפסות, קטנות כגדולות, שרוצים להפוך אותן למעין גינה קטנה הנותנת תחושה כשל מגורים בבית קרקע. הדשא הסינטטי מבטל את הצורך במצע מיוחד וכבד ובהשקיה, המכבידים על תשתית המרפסות ויוצרים לכלוך ובלגן מיותרים, ולכן מאפשר לכל אחד להתקין במרפסת דירתו פינה ירוקה עם תחושת טבע, נעימה למגע ולרביצה, להניח עליו ריהוט גן ולארח בכיף ברוב ערבי השנה.

 

מסתבר שניתן ליהנות ממרבדים ירוקים בחצר ובמרפסת- חברת כרמל FLOOR DESIGN מציגה את הדשא הסנטטי האיכותי ביותר בשוק שהוא גם היחידי המיוצר בארץ!

בעבר הייתה לדשא הסינטטי הילה שלילית של מוצר בעל מגע פלסטיק שנראה מזויף, אך הדשא של כרמל  FLOOR DESIGN שינה זאת לחלוטין וכיום קשה להבדיל בינו לבין לדשא רגיל. החברה היא היחידה המייצרת דשא סינטטי בארץ, ומקפידה על מוצר המותאם במיוחד לאקלים, לטעם ולצרכיו הייחודים של הצרכן הישראלי. סיבי הדשא שלה נבחרים בקפידה ועוברים תהליך המונע התחממות. החוטים, מהם מיוצרים הדשאים, נארגים באריגת זיג-זג, פיתוח חדשני המקנה מראה צפוף ואחיזה חזקה לסיבים. קיים דגם בו סיבי הדשא ארוגים בצורת W ולכן מתרוממים מיד ללאחר הדריכה. הם מגיעים בארבעה גוונים משולבים ויוצרים דשאים במראה ובתחושה טבעיים במיוחד, כשצורת העיבוד תורמת למגע הרך והנעים שלהם.

הדשא של חברת כרמל FLOOR DESIGN עשוי מהחומרים האיכותיים ביותר בשוק העולמי, המיובאים בלעדית מאירופה. לדשא אישור של מכון התקנים הישראלי, הוא אינו מכיל חומרים מסוכנים כעופרת וקדמיום ורעלים, עמיד בפני קרני  UV ומתחמם פחות (תמצאו גם דגם פרימיום הנקרא “קול גרס” המתחמם ב-30% פחות מהקיים בשוק). לכן שומר הדשא של החברה על נראות רעננה לאורך זמן, במיוחד לעומת הדשאים הסינטטיים האחרים בשוק המקומי המיובאים מהמזרח, ומגיע עם שבע שנות אחריות כנגד דהייה!

2 new

כרמל מציגה קולקציה איכותית, עשירה ומגוונת בעלת גבהים שונים של דשא סינטטי, הנותנת מענה לכל שימוש, מבתים פרטיים ודירות ועד למגרשי ספורט, בריכות שחיה, מועדונים ואולמות אירועים. הוסיפו את הדק האיכותי של החברה והרי לכם שילוב מושלם לגינה מעוצבת!

 

כרמל – www.carmelfloor.co.il