פנדור1

 דלתות היו תמיד סמל של מעבר ממציאות אחת לשנייה. בבית הן מסמלות את המעבר בין החללים המשותפים לממלכה האישית והייחודית של כל אחד מבני המשפחה ולכן הפכו מאמצעי פונקציונאלי פשוט, לרהיט מעוצב בעל נוכחות

 דלתות פנים – מסמל לפרקטיקה

מאז שחר ההיסטוריה מתייחסים באומנות ובפילוסופיה לדלת כאל סמל למעבר ממציאות אחת, או ממצב תודעתי אחד לשני. ביפן למשל, הכניסה לשטח המקדש מסומלת לא על ידי חומה ושער אלא על ידי מבנה או שורה של מבני עץ הנקראים “טוריי” ומזכירים משקוף ללא דלת. על המבקר לעבור דרך הדלת הסימבולית הזו ובכך הוא כמו משאיר את הצרות מאחוריו ונכנס לאזור שליו, בטוח וקדוש. בתוך הבית הפרטי שלנו מספקת לנו הדלת מעבר מהשטח המשפחתי המשותף לחלל הפרטי , האישי והייחודי שלנו. חשוב לנו שהדלתות המפרידות בין החדרים, יספקו בידוד מרעשים, מחום ומקור, יהיו עמידות ויפעלו בצורה חלקה, אך גם יהיו יפות ומעוצבות. מי שמיישמת את כל אלו במוצריה היא חברת פנדור המציעה ללקוחותיה מגוון איכותי של דלתות ומובילה את מהפכת עיצוב הדלתות בארץ.

קולקציית דלתות פנים הנמכרת בישראל

הדגם הוותיק והקלאסי של פנדור, למינטו, הפך זמן קצר לאחר יציאתו לנמכר בישראל. דלתות יוניק, שהצטרפו לקולקציה של פנדור בשנת 2011, הגדילו לעשות, זכו בפרס תעשיות הריהוט בישראל וכעת הן הנמכרות בישראל. הן עמידות לנזקי מים ולמזיקי עץ, בעלות עמידות גבוהה בפגיעות מכאניות ולהן אחריות ל- 5 שנים על נזקי מים ומזיקי עץ. הדלתות קיימות בלא פחות משבעה גוונים הנעים בין עץ טבעי, עץ צבוע וגימור חלק וניתן לשלוב בהן חריטות, פסי עיצוב וצהרים שונים. לדלתות יוניק יש סדרת פרימיום בעלות קנט מעוגל וצירים נסתרים שפלטת הצבעים שלהן נעה בין גוונים לבנים, שמנתיים וכסופים.

דלתות הזזה לחדרים קטנים

את שני הדגמים – למינטו ויוניק, ניתן להזמין גם כדלתות הזזה. בחדרים קטנים כגון חדרי שירותים, ארונות, אכסון או שירות, חוסכות דלתות הזזה מקום יקר החברה מציעה גם שני סוגים של דלתות הזזה: דלת הזזה מסוג ‘כיס’ המחליקה אל נישה הבנויה בקיר ודלת הזזה ‘סטנדרטית’ צמודת קיר, בעלת מסילה חיצונית.

דלתות פנדור- לפרטים: 03-9555051 | www.pandoor.co.il