על מנת להשיג מראה מודרני-מינימליסטי מוצלח, יש לשים לב לכל פרט בעיצוב הבית. המעצבת ואדריכלית הפנים הדר דור עיצבה דירת פנטהאוז עכשווית מוקפדת ויפהפייה

 

העיצוב המודרני – מינימליסטי שם דגש על הפרטים הקטנים. על מנת לקבל מראה מרווח, הרמוני ופשוט יש לכל פרט חשיבות מכרעת. החל מהקירות, הריצוף, הריהוט, התאורה ואפילו דלתות הפנים, שכן כל פרט קטן שאינו מתאים יבלוט על הרקע המונוכרומאטי שעיצוב זה מכתיב.

בדירה המודרנית שתכננה המעצבת ואדריכלית הפנים הדר דור, משולבים בקפידה חומרים טבעיים המוסיפים לחלל מרקם וחיים מבלי להפריע לאפיון המודרני-מינימליסטי של העיצוב

על מנת לשמור על אחידות עיצובית בכל הדירה, נעשה שימוש בפלטת צבעים מונוכרומאטית מצומצמת. דור בחרה בלבן כצבע המרכזי בעיצוב הדירה והשלימה אותו עם גווני אפור עכשוויים. על מנת למנוע עומס ויזואלי, מככבים גוונים אלו בעיצוב כל חדר וחדר, החל מהחלל המרכזי של הבית וחדרי השינה ועד חדרי השירותים והרחצה. עם זאת, כדי ליצור מראה ביתי יותר הוסיפה דור אלמנטים המשלבים חומרים טבעיים כמו אבן, עץ, בטון וסוגי טיח מינראלי המחפים את קירות החלל, קיר בריקים וקמין גדול. אלו מוסיפים תחושה חמה ורכות שנעדרים לרוב מהעיצוב המודרני הסטרילי. דלתות פנים לבנות שנרכשו מחברת פנדור קושרות  בין השניים, שכן הן מוסיפות את רכותו של העץ ופרזול בצבע נחושת חם, אך צבועות בלבן שיקי ונקי.

בבואה לעצב את המטבח, דאגה דור ליצור מראה מודרני עדכני בעזרת חזיתות ישרות ונקיות, שמשלימות את הקו העיצובי הכולל

כאמור, מאופיין הסגנון המינימליסטי בקווים נקיים וישרים. לכן ויתרה המעצבת על ידיות רגילות ושילבה בדלתות ידיות אינטגראליות. הארונות הגבוהים שבמטבח מגיעים עד לתיקרה ובנויים בקו אפס עם הקיר. המטבח, פינת האוכל והישיבה, עוצבו בחלל אחד, מרווח ופתוח. הריהוט שנבחר לפינת הישיבה מאופיין גם הוא בקווים ישרים גיאומטריים ומוגדרים, כשפרטי הריהוט הנוספים בחלל המרכזי ובחדרי השינה, מנותקים מהרצפה ויוצרים אשליה של “ריחוף” ותחושה של ניקיון עיצובי. גופי התאורה שקועים ונסתרים ולצדם נבחרו גופי תאורה גדולים ומשתלשלים.

דלתות הפנים המובילות לחדרי השינה נראות כמעט כהמשכם של הקירות ותורמות לתחושה של חלל גדול, הרמוני ורחב ידיים. אל דלתות הפנים של פנדור, צוותו לפיכך סדרת קווים אנכיים מינימליסטית ואומנותית המוסיפה יופי אלגנטי ופרזול רבוע המקשטים את החלל תוך הלימה מלאה לעיצוב הקיים.

בחירתה של האדריכלית הדר דור בדלתות הפנים של חברת פנדור, הייתה טבעית ומתבקשת שכן מניסיונה ידעה שהן יתאימו, ככפפה ליד, לחזונה העיצובי

חברת פנדור היא החברה הראשונה בארץ שהפכה את דלתות הפנים לפריט עיצובי לכל דבר, והראשונה שהכניסה לתחום חדשנות טכנולוגית ולכן איכות שלא נראתה כמותה בעבר. החברה הידועה כמובילה בתחומה מציעה מגוון גדול של עיצובים מותאמים לסגנונות העיצוב העכשוויים ויתרונות כמו עמידות בפני מזיקים לרבות תולעי עץ ועמידות גבוהה במיוחד בפני פגיעות מכאניות.צביעה בצבעי UV מיוחדים שכמעט ואינם נשחקים בחשיפה של שנים לאור ושינויי טמפרטורה, ורמת גימור גבוהה במיוחד.

פנדור | www.pandoor.co.il