קולקציה אביבית אופנתית ומרגשת של רשת ביתילי שואבת השראה ממקורות מגוונים, ומרעננת את הבית במגוון עיצובים יפהפיים ועדכניים

 

“דברים יפים הופכים את חיינו לטובים יותר” זה המוטו בו דוגלת רשת ביתילי, הממשיכה לבסס את מעמדה כרשת המובילה בישראל לעיצוב הבית

הרשת פועלת מתוך ההכרה שכל אחד ואחת מלקוחותיה הינו אינדיבידואל בעל צרכים וטעם ייחודיים, תוך מתן אפשרות להזמנת פריטים רבים במתכונת COSTUME MADE. היא מקפידה להציג, מדי עונה, קולקציות חדשות במגוון עדכני ורחב במיוחד, ומאפשרת ללקוחותיה פתרונות עיצוביים עכשוויים ופרקטיים לבית.

קולקציית האביב המרעננת חוגגת את אווירת השמחה וההתחדשות שמאפיינת את העונה ואת הטרנדים החמים ביותר בעולם עיצוב הבית

קולקציית האביב של הרשת עשירה בפריטים בעלי צבעוניות עזה, כשהבולטים מביניהם הם אלו המתהדרים בצבעי העונה – הירוק-צהוב החי והלבן הקלאסי, ובפריטים בעלי מרקמים עשירים ומגוונים והדפסים אומנותיים השובים את העין. הטרנדים החמים בעולם העיצוב, באים לידי ביטוי בפריטי הריהוט הדומיננטיים אך גם בכלים, אביזרי הנוי והטקסטיל השונים ומאפשרים לעצב את כל הבית במראה אביבי חדש או לרענן, לעדכן ולגוון את העיצוב הקיים.

סגנונות העיצוב העכשוויים מאופיינים בפשטות, שימוש בעץ, צבעוניות בהירה ואיזון בין יופי לשימושיות. הם מיוצגים בקולקציית הרטרו של רשת ביתילי, המשלבת טקסטורות, צבעוניות ודוגמאות הלקוחות משנות ה-50 של המאה ה-20 

פרטי הריהוט הייחודים משלבים עץ צבוע בצבעוניות עכשווית של אפור, טורקיז או ירוק, שחור ולבן, רגליים קוניות האופייניות לטרנד, ופרזול מיוחד. כורסאות דגם מאקי, כדוגמה, מרופדות במגוון בדים עכשוויים בגוונים של ירוק וכחול, מכניסות יופי לכל חלל ומעדכנות כל חלל כשהן מוספות לספה בסגנון זהה או שונה. הוסיפו להן אקססוריז מבטון מעוטר בדוגמאות צבעוניות המשתלבים, גם הם, בכל עיצוב קיים, וקבלו עיצוב מעודכן שייחד אתכם.

רשת ביתילי מציעה גם קולקציית פריטי ריהוט והום סטיילינג השייכת לטרנד הכפרי המשוחזר

הרשת לוקחת השראה, בין היתר, מהקושרות האלכסוניות והרגליים המרובעות של שולחנות האבירים שאפיינו את בתי האצולה האירופאים, כמו גם מהעץ המשומש והלא מעובד שכיכב בבתי פשוטי העם בכפרים, ועבר מדור לדור תוך צבירת חוויות, שריטות ושפשופים שהפכו כל רהיט לייחודי. הטאץ’ העכשווי מתווסף לקולקציה על ידי שימוש בצבעים עכשוויים, כשהדומיננטי ביניהם הוא הלבן האביבי והאופנתי.

בקולקצית העץ המולבן בולט רהיט מיוחד המשלב בין עץ, בטון ונירוסטה כסופה, ויכול לשמש כבופה, אי או משטח לכיור

הוא ניתן להצבה במטבח, בחדר הרחצה, בפינת האוכל ואפילו כפיס מרשים ומעוצב במסעדה, כיד הדמיון של הלקוח. בסדרת מוצרים נוספת נשאר העץ במראהו הטבעי או מולבן, כשקורות ברזל משמשות כרגליים וחובקות את העץ כצמיד אלגנטי ומינימליסטי.

סדרת קיטי הקלילה והאופנתית מציגה שילובי חומרים וצבעוניות עזה

היא כוללת שולחנות צד, קונסולות ושולחנות סלוניים בכחול, אפור, בז’ וורוד בגוון פודרה. אליהם מתווסף אלומיניום בציפוי אמייל אלגנטי, חלק ומבריק, ורגלי ברזל שחורות המדגישות וממסגרות את הצבעים. השילוב של צבעוניות מבריקה בפלטה העליונה, וברזל בגוון שחור מט, בגימור ברונזה או חלודה ברגליים, מאפשרים התאמה מושלמת לכל פריט ריהוט ולכל חלל.

ביתילי | www.betili.com