בית האח VIP היה מרשים וצבעוני במיוחד העונה הזו, לא מעט הודות לזכוכיות המודפסות הצבעוניות והמיוחדות ששימשו כמוקד האסתטי בכל חללי הבית

 Yuval Tebol | BIG BRO 052015

מעצבים את בתי האח בזכוכית

בית האח, לכל עונותיו, ידוע בעיצובו היוקרתי, המקורי, היצירתי והעכשווי, אך בעונות ה-VIP חשוב להפקה שהבית יהיה מושך עין ויוצא דופן במיוחד. השנה, בעונה השניה של האח הגדול VIP, עוטרו חלקים נרחבים של הבית הזכוכיות המודפסות והמעוצבות של חברת א.א מראות, המספקת פתרונות מעוצבים ויפהפיים לבית האח כבר מהעונה השנייה.

 

המטבח ופינת האוכל

המטבח, לב הבית התוסס והסוער, חופה בקירות זכוכית מבריקה בצבעים בהירים, דרכם עברה קשת צבעונית, עגלגלה ומתפתלת שנמשכה גם על הרצפה. על הזכוכית שצפתה את קירות פינת האוכל הודפסה דוגמא המתאפיינת בצבעוניות חזקה ונועזת. בקירות נקבעו חלונות צילום רפלקטיבים בגוון המזכיר מסך טלויזיה, דבר שהגביר את התחושה שהאח הגדול תמיד צופה.

 חדר הרחצה והמדרגות בבית

קירות חדר הרחצה, בעל המקלחון השקוף, חופו גם הם בזכוכית מבריקה חלקה בגוון כחול וחלקה בדוגמת זברה בולטת, בה שובצה מראה גדולה. מעקה המדרגות הורכב מלוחות זכוכית שקופים שיוצרים תחושת קלילות ומראה עכשווי, ומאפשרים תחושת חלל גדולה. חברת א.א מראות עבדה צמוד עם מעצב בית האח וייצרה עבורו פתרונות ייחודיים כדי שיענו על צרכיו וחזונו ויאפשרו להם להתממש למציאות מעוצבת.

Yuval Tebol | BIG BRO 052015

מייצרים מציאות שקופה, צבעונית ומעוצבת

חברת א.א מראות מתמחה מזה שנים במוצרי זכוכית לכל הבית. הזכוכית בה היא משתמשת עומדת בתקנים המחמירים בעולם ומתאימה לשימושים שונים לשוק הבניה והשיפוץ הפרטי והמסחרי, כמו גם לאדריכלים, מעצבים ומנהלי פרוייקטים. היא גם מתמחה בפרויקטים גדולים המצריכים מקצועיות ויצירתיות. החברה משתפת פעולה לא רק עם מעצבי בית האח אלא גם עם מוזיאונים, אוניברסיטאות ועוד.

 זכוכית היא אחד החומרים העכשוויים הנחשקים ביותר בעיצוב הבית

א.א מראות מייצרת מוצרי זכוכית גם בשילוב עץ, מתכת ושיש, חומרים הנחשבים לעדכניים ומודרניים המוסיפים כשהם יחד לתחושת מינימליזם נקייה ואוורירת. בין מוצרי החברה ניתן למצוא מעקות ומדרגות, חיפויים לקירות, דלתות ומחיצות, מקלחונים מזכוכית מחוסמת, מראות, זכוכיותק מודפסות כתמונות, מעקות, ריהוט ועוד והכל מזכוכית! כמו גם פתרונות מתקדמים לבידוד סולרי, תרמי ואקוסטי בבית. החברה מלווה את לקוחותיה משלבי התכנון הראשונים ועד ההתקנה ומספקת יעוץ מקצועי.

א.א מראות | www.aa-mirrors.co.il