עיצוב בינלאומי עכשווי יוצר אמירה עדכנית ומעוררת השראה. בשיחה צפופה עם אדריכל וארבע מעצבות פנים ידועות שאלנו אותם מאילו רשתות לעיצוב הבית הם רוכשים ריהוט ופריטים משלימים עבור הפרויקטים שלהם, ועל מי הם ממליצים כדי שביתנו יעוצב על פי המגמות העולמיות המובילות

 

אדריכל הפנים אמיר פלג והמעצבות דליה שילוני, אורית מזרחי, שלומית כהן ומורן בוכמן הפנו אותנו לרשת המייבאת קולקציות, לכל הבית, המייצגות את הטרנדים החמים בעולם העיצוב לצד פריטים אייקונים.

 

אמיר פלג הוא אדריכל פנים ומעצב בעל סטודיו צעיר דינאמי, המעודכן בסצנת העיצוב הבינלאומית והישראלית. האני מאמין של אמיר הוא עיצוב המספק נוחות מרבית והעומד במבחן הזמן.

פלג סיפר על חידוש דירה השייכת לזוג לונדוני שומר מסורת בגיל השלישי. בני הזוג ביקשו שישתמש במעט מהחומרים המייצרים את האווירה לה היו רגילים, כמו ריצוף עץ וטקסטיל רך וחם, ומנגד רצו חדשנות בחומר ובגוונים.

“כשאני רוצה להגיע למקום שהוא one stop shop ולא לוותר על איכות ושירות אישי וחם או להתפשר על העיצוב” אמר פלג, “אני מוצא עצמי ברשת IDdesign. אולמות התצוגה שלהם מעוצבים בקונספט ייחודי וכל חלל מדבר שפה אחרת של עיצוב, מה שהתאים בדיוק לעיצוב הדירה המשלב אלמנטים קלאסיים וחדשניים, ישראליים ובעלי ניחוח חו”ל”.

עיצוב אמיר פלג. צילום פרטי ריהוט ואקססוריז IDdesign

אמיר פלג אדריכלות פנים ועיצוב – 052-2430564

www.amir-peleg.co.il

 

אורית מזרחי, בעלת משרד לתכנון ועיצוב פנים, אוהבת להגשים חלומות באמצעות הקשבה לצרכי לקוחותיה היוצרת הפריה רעיונית ועיצובית, כדי שהתוצאה תשקף את סגנונם, טעמם ואורח חייהם.

מזרחי הלבישה חלל מרכזי של דירה לדוגמא של חברת גרינברג שניאור במרכז הכרמל. היא בחרה בפלטת צבעים חמה הכוללת צבעי אדמה, שימוש בגוונים זהובים, פודרה, אפרפר ועץ טבעי עם נגיעות של שחור.

“את כל הריהוט וההלבשה לחלל בחרתי ברשת IDdesign” סיפרה אורית “מרמת הריהוט והשטיח ועד לבחירת הכדים הגדולים והצמחייה. הצוות המדהים נרתם  לעזרתי כשאני “הופכת” את אולם התצוגה כרצוני ומציבה את הפריטים על מנת לספק ללקוחותיי הצצה למראה הסופי בביתם! מצאתי שב-IDdesign מחוברים לטרנדים המובילים, מקפידים להתעדכן בחומרים ובטכנולוגיות חדשות ומאפשרים עצוב חללים ברמת ה”טוטאל לוק”.

עיצוב אורית מזרחי. צילום שרון צרפתי. ריהוט IDdesign

אורית מזרחי תכנון ועיצוב פנים – 050-4794798 Orit Mizrahi

 

שלומית כהן ומורן בוכמן הן מעצבות בעלות ניסיון רב והשקפה חדשנית ופתוחה, העובדות באופן שונה, יצירתי ופונקציונלי ומתמחות בעמידה בלוחות זמנים לחוצים.

כהן ובוכמן התבקשו לעצב דירת קבלן לדוגמה בפרויקט עמק הכרמל שבנשר. הסגנון שבחרו הוא עכשווי, מודרני חם וניטראלי שמתאים לכל קהל יעד, ואת האילוצים המאפיינים דירת קבלן סטנדרטית הן הפכו ליתרונות. קיר הכוח במטבח, לדוגמא, חופה באריחים המתכתבים עם פרטי הריהוט, כשהכול הוזמן מרשת IDdesign.

הן ממליצות בחום על רשת IDdesign. “בכל פעם שאנו נכנסות לאולם התצוגה” הן מסבירות “אנו נתקלות בשירות נדיב ועוטף. הקולקציות המגוונות והאיכותיות נותנות מענה מלא להלבשת הבית, וההתאמה האישית לפי הזמנה, משלימות את התחושה שלנו כלקוחות וכספקיות שירות, שקיים מקום בו אנו מוצאות תחת קורת גג אחת את כל צרכינו”.

עיצוב שלומית כהן ומורן בוכמן. צילום עינת דקל. ריהוט ופריטים משלימים IDdesign

שלומית כהן – 052-2379369  |  shlomit cohen

מורן בוכמן – 052-8275652  |  moran buchman

 

דליה שילוני היא אדריכלית ומעצבת שמתמחה במגזר העסקי והציבורי, משרדים, בתי חולים ודיור מוגן. שילוני, שלה תואר שני בביולוגיה שואבת השראה מהמבנים המתמטיים והצורות האורגניות של הטבע.

שילוני סיפרה שעיצבה לוביים בבית הרופאים שברמת החייל, וריהטה אותם בריהוט יוקרתי, נוח ומפנק שהזמינה ברשת IDdesign, המשלים את העיצוב הדרמטי והמונוכרומאטי שבחרה לריצוף, לקירות ולדלפק. את נגיעות של צבע יוצרים הפריטים המשלימים.

היא הסבירה ש”לפינות הישיבה בחרתי בספות שחורות ומזמינות, בכסאות ה-coconut chair האייקוני של George Nelson משנת 1955, ובשולחנות עץ אגוז עגולים אותם אני יכולה להשיג רק ברשת IDdesign ולהם הוספתי מהאקססוריז’ שלהם”. היא ציינה לטובה את “היחס המקצועי והגמישות, השירות המהיר והטוב, וההתאמה לזמני הלקוח שהופכים עבורי את הבחירה ברשת לטבעית ומתבקשת!”.

עיצוב דליה שילוני בית הרופאים ת״א. צילום. פרטי ריהוט ואקססוריז IDdesign

דליה שילוני אדריכלות ועיצוב פנים – 050-7577925

www.daliashilony.com

 

 

בעקבות המלצת המעצבות יצאתי לראות בעצמי. למדתי שאולמות התצוגה של רשת IDdesign מעוצבים לפי תפיסת ה-TOTAL LOOK, תפיסה המייצרת חווית קנייה המאפשרת להתרשם מחללים מעוצבים בשלמותם. לצד פריטים המעוצבים בהשראת האייקונים הקלאסיים, מצאתי פינות ישיבה ופינות אוכל לחלל המרכזי, מיטות וריהוט לחדרי שינה, פריטי דקורציה, טקסטיל, תאורה ושטיחים. מעצבת הבית סיפרה לי שהקולקציות המוצעות מתעדכנות באופן קבוע בהתאם למגמות והטרנדים המובילים בעולם העיצוב, ושברשת דוגלים בהענקת שירות מקיף וייחודי, הכולל ליווי אישי משלב התכנון ובחירת הפריטים ועד לשלב קבלת המוצרים במועד המתאים ובצורה הנוחה ביותר.

 

ID DESIGN – www.iddesign.co.il