שידות וארונות טלוויזיה מלווים אותנו מיום המצאתה והפיכתה למרכז הבידור בבית וכמוה, עברו, בעשור האחרון, מהפך טכנולוגי ואסתטי גדול

 

אין צורך להכביר במלים על מקומה של הטלוויזיה בתרבות ובבית. ב1939 הוצגו הטלוויזיות הראשונות שיועדו למשקי בית אך רק לאחר מלחמת העולם השניה החלו המכירות להרקיע שחקים והטלוויזיה הפכה מוצר חובה בכל בית. בד בבד החלו לייצר ולרכוש שידות וארונות טלוויזיה מיוחדים שיציגו בגאווה את המוצר הנחשק או יסתירו אותו בעת הצורך. השידות והארונות הראשונים היו עשויים עץ והעיצוב הרווח היה כבד וכפרי. לעתים הוצבה הטלוויזיה עליהם ולעתים בתוכם, כאשר לחלק מארונות הטלוויזיה הוספו דלתות הנפתחות על ידי צירים או מנגנוני הזזה פשוטים. מאז ועד היום השתנה מראה הטלוויזיה ללא הכר וממכשיר גדול, עבה ומגושם היא הפכה לדקיקה ואלגנטית ונמצאת בכל חדר בבית. לצדה התפתח והתחדש גם תחום עיצוב ארונות הטלוויזיה.

 

גדולה

 

פטנט ייחודי בארץ להשתלת טלוויזיה בדלתות הארון

חברת בלס דיזיין מייצרת מזה מספר שנים ארונות המשלבים טלוויזיה אינטגראלית ולה פטנט ייחודי בארץ! הטלוויזיה מושתלת בתוך דלת ההזזה על ידי שרשור אחורי ייחודי מגרמניה ולכן אין צורך לצפותה בזכוכית המחפה את הדלת. עובדה המשפרת באופן ניכר את חווית הצפייה והסאונד, מאריכה את חיי הטלוויזיה וכשרוצים להחליפה ניתן לעשות זאת בקלות רבה.
הצבת הטלוויזיה כחלק מהדלת, המשלבת מסילות מיוחדות ומשוכללות הופכת את פתיחת הארון לנוחה וקלה. יתרון נוסף לארונות הטלוויזיה של החברה, הוא שהם מציעים אופציות שונות לניצול אידיאלי של חדרי השינה, האירוח והמשפחה, כך שלא צריך לשמור על הקיר שמול למיטה או הספה פנוי.

 

בלס דיזיין

 

ארון טלויזיה חשמלי שזכה בפרס עיצוב

ארון לוצ’י שזכה בתחרות העיצוב הישראלית הנחשבת להתאמה והחדשנות כחביב הקהל, נבדל מארונות הטלוויזיה האחרים של בלס דיזיין. הוא מאובזר בטלוויזיה שנסתרת באחת מדפנותיו ויוצאת בקלות בלחיצת כפתור. פתוח המאפשר הצבת הארון בזווית שאינה ישירות מול המיטה או הספה ומתאים במיוחד לחדרי שינה בגודל בינוני או קטן. בנוסף מראה הארון מדהים, את דלתות הזכוכית החלבית של הארון חותכים לרוחב שלושה פסי תאורת לד, המהווים גם יתרון פרקטי כתאורת לילה רכה, והוא מעוצב בלבן, צבע שתורם למראה האולטרה מודרני והנקי שלו.

חברת בלס דיזיין מעצבת ומייצרת ארונות קיר וחדרי ארונות במגוון גדול של טקסטורות, צבעים וגימורים, הם עשויים מהחומרים האיכותיים ביותר ומאובזרים בפרזול איכותי מאירופה.

 

 בלס דיזיין | www.balas.co.il