עיצוב חדר השינה המודרני מאופיין בקווים נקיים ומינימליסטיים המשרים אווירת סוויטה בבית מלון מפנק. קולקציית ארונות הזזה עם דלתות הנראות כמרחפות משלימות את המראה העכשווי הנדרש ומספקות מקום אחסון רחב ונגיש במחירים נוחים ותחרותיים למרות נראותם היוקרתית

 

הנטייה לאגור ולצבור קיימת מאז ומעולם ויוצרת בעיה של אחסון בבתים רבים. פריטי הלבוש והחפצים שצברנו לאורך השנים עומסים את המדפים, ממלאים את המגירות ויוצרים בלגן תמידי. מצוקה זו, לצד מגבלות גודל חדר השינה הישראלי הממוצע, הובילה את יצרניות הריהוט המקומיות למצוא פתרונות אחסון עכשוויים וחכמים ואנו זוכים ליהנות מבחר עשיר של ארונות וחדרי ארונות מהמעוצבים והמקוריים בעולם.


גדולה

Fly Door –  ארונות המאובזרים בדלתות מרחפות ומתאימות לעיצוב הבית העכשווי כמו כפפה ליד

חברת הארונות דלקוב, מספקת ללקוחותיה ארונות קיר, כנף והזזה, חדרי ארונות, דלתות מעבר ופתרונות אחסון לחדרי עבודה. המוצרים נהנים מפרי שיתוף פעולה בין החברה הישראלית, בעלת העיצוב המודרני וההבנה המעמיקה בצרכיו הספציפיים של הלקוח הישראלי, לחברת RAUMPLUS הגרמנית האיכותית והאמינה הידועה כמובילה בתחומה בעולם כולו.

שיתוף הפעולה הוליד את קולקציית ארונות ה-FLY DOOR היפיפייה, המאובזרת בדלתות רחבות במיוחד הנראות כמרחפות, נעות בקלות ללא מסילות הזזה גלויות, למרות רוחבן ומשקלן הגדול, ומאובזרות במנגנון טריקה שקט לחלוטין משני צדדיהן. למערכת הדלתות שרוול גומי גמיש המולבש על יחידת זכוכית בדלת, בנפרד, דבר המאפשר גמישות ועמידות לשבר ומונע את תופעת החריקות.  הארונות האיכותיים חוסכים מקום רב בחדר השינה מכיוון הדלתות מחליקות הצידה ולא נפתחות כלפי חוץ. ולכן הם מתאימים גם לחדרים קטנים ומאפשרים ניצול מושלם של החלל ונוחות  במעבר בחדר.

 

איזה טרנד מתאים לחדר השינה שלכם? מודרני? קלאסי? אקלקטי? מסתבר שניתן להזמין את עיצוב הארון בהתאמה לצרכיכם ולטעמכם האישיים!

חברת דלקוב מאפשרת לכל לקוח להתאים את עיצוב הארון לטעמו ולצרכיו האישיים בין אם הוא מודרני, קלאסי, כפרי, פרובאנס או אקלקטי. היא ידועה בגמישותה העיצובית, ובנתינת שירות וחוויית קניה מושלמת ללקוחותיה. ארונותיה נמכרים במחירים הוגנים ותחרותיים והם דוגמה למוצר מעולה שמעבר להיותו פריט עיצובי, הוא פרקטי ואיכותי. לכן מציגים הארונות שילוב מנצח של עיצוב עכשווי ונגרות אישית. כך ניתן ליהנות מהארון לאורך שנים ולקבל שירות ואחריות מהמעולים הקיימים בתחום.

 

 דלקוב | www.delkoub.co.il