בימים אלו נערכת השקת קולקציה חדשה ומלהיבה, “טיילור מייד”, הכוללת ארונות טרנדיים בעלי מראה כפרי קלאסי ומאובזרים בזכוכיות סבתא, לצד ארונות משרבייה אוריינטליים מודרניים, בשילוב מראות ובצבעים נועזים

 

מעצבת ישראלית צעירה מאפשרת פרשנות חדשנית לנראות הארונות בבית

אחת המעצבות הישראליות המשפיעות בתחום הארונות לבית, היא מעצבת הבית של חברת ריביירה, טל סגרה-וולנסקי. בקולקציית אביב-קיץ שעיצבה היא משלבת נגרות של פעם עם ייצור בטכנולוגיות מתקדמות, נותנת פרשנות מודרנית ויצירתית לעיצוב קלאסי ולטרנד הרטרו המודרני ומשלבת אותם בצורה מופלאה עם הסגנונות האוריינטלי והאירופאי העכשווי. הקולקציה כוללת שילוב של אלמנטים מורכבים שדורשים התאמות עבודת צבע ונגרות, בשונה מארונות סטנדרטיים, והם מתוכננים לפונקציונאליות מקסימאלית.

 

קולקציית הטיילור מייד של ריביירה מורכבת משני סגנונות

הקולקציה החדשה נוספת לקולקציית ארונות ההזזה המודרנית המינימליסטית, של ריביירה והיא מציגה שני סגנונות. סדרת מדיצ’י קורצת לסגנון הכפרי-איטלקי וסדרת יסמין כוללת משרביות מגוונות בעלות צבעים חזקים ואופי מודרני.

דגם אגאדיר

הרטרו המודרני כובש את עולם השינה! סדרת הארונות מדיצ’י, מאופיינת בצבעונית שקטה ובנראות קלסית המתאימה לחדרי ההורים, הילדים והנוער כאחד

סדרת הארונות מדיצ’י היא בעלת מראה וינטאג’-קלאסי המשלב קרניזים, מבחר זכוכיות בטקסטורות שונות כמו זכוכית סבתא, זכוכית רטרו סטפס, וזכוכית עם הטבעות פרחים. בניגוד לעיצובים שאנו מכירים, הזכוכיות המשובצות בדלתות הארון אינן אטומות, כך שהארון ניראה כוויטרינה.

הסדרה ורסטילית ומתאימה לכל חדרי הבית. היא מיוצרת בנגרות אישית, כך שניתן לבחור בהתאמה אישית את סוג הזכוכית, גודל הארון, הצבע (לבן, שמנת, שחור-לבן או בצבעוניות עליזה), את החלוקה הפנימית, את החזיתות והמגירות. ארון דגם לוקה, לדוגמא, מגיע בשילוב זכוכית במראה רטרו, 4 דלתות, 2 מגירות, במה עם רגלי עץ וקרניז עליון.

 

חדר השינה הישראלי כבר לא יראה אותו הדבר! סדרת ארונות המשרבייה יסמין, מעוצבת בכחול ובצהוב עכשוויים. היא נועזת ובעלת נראות מלהיבה!

סדרת הארונות יסמין עוצבה כאינטרפרטציה ייחודית לשילוב נראות אוריינטלית ומערבית כשהדלתות מאובזרות במראות ובמשרביות מעוצבות.

הקולקציה בעלת המראה המודרני מתאימה לכל סגנון עיצובי ויכולה להשתלב בכל חלל. ארון דגם אגאדיר, לדוגמא, כולל 4 דלתות פתיחה המשולבות משרבייה בדוגמת אליפסות ועיגולים על גבי מראה ובמה עם רגלי עץ. הוא ניתן להזמנה במבחר צבעים. ידיות הארון עשויות פורצלן בעבודת יד, עם נגיעות מוזהבות.

 

ריביירה | www.riviera.co.il